• Klik. Moet je even kijken wat voor dansje die jongen en meisje doen. Dat wil ik ooooooook.:9~ -kan het al een beetje-


    your eyes are like stars in the night.

    Hmmmm, haat aan de muziek, maar het dansje is wel grappig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Suc6 er mee O_o ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    Edit; sorry, foutje. Een jongen uit mijn klas doet dit niet, mijn neefje doet dit, lol.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 23:43 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Grappig dansje, lijkt me idd lastig. Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat heet shuffelen ;d haha. & ik haat het liedje ook. Ik snap echt het punt nie van de song aangezien het J'adore hardcore noemt en dan eigenlijk best wel 'lame' hardcore is. Maar goed ;3 Het ging gewoon om het shuffelen en dat is inderdaad geweldig. ('ll)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 23:46 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    geweldig liedje ;D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Repent schreef:
    Dat heet shuffelen ;d haha. & ik haat het liedje ook. Ik snap echt het punt nie van de song aangezien het J'adore hardcore noemt en dan totaal geen hardcore is. Maar goed ;3 Het ging gewoon om het shuffelen en dat is inderdaad geweldig. ('ll)

    Ik weet dat het shuffle is, en het is hardstyle ja. Maar op hardstyle ga ik no-way hakken, dat doe ik maar op hardcore. Shuffelen op harstyle ftw.:Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik weet dat het shuffle is, en het is hardstyle ja. Maar op hardstyle ga ik no-way hakken, dat doe ik maar op hardcore. Shuffelen op harstyle ftw.:Y)


    Haha, ja ;d Gaan we lekker samen hakken? xd haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Haha, ja ;d Gaan we lekker samen hakken? xd haha.

    Hahaha, ja lol. Al kan ik het niet goed, maaaaaaaar dat maakt niet uit : D


    your eyes are like stars in the night.

    Scooter :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hahaha, ja lol. Al kan ik het niet goed, maaaaaaaar dat maakt niet uit : D


    Haha, ik ook niet hoor ;d Maar- even een vraagje. Was je ook op Sensation Black dit jaar, of niet? ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Haha, ik ook niet hoor ;d Maar- even een vraagje. Was je ook op Sensation Black dit jaar, of niet? ;3

    Nee, ik had er eigenlijk niet eens iets over gehoord. Een aantal vrienden van mij waren en volgens mij wel. (cat) Volgend jaar samen gaan? : D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, ik had er eigenlijk niet eens iets over gehoord. Een aantal vrienden van mij waren en volgens mij wel. (cat) Volgend jaar samen gaan? : D


    Haha, jaaaa- trouwens, woont ge in België? Dan kunnen we ook samen naar Adrenaline gaan ;d x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Haha, jaaaa- trouwens, woont ge in België? Dan kunnen we ook samen naar Adrenaline gaan ;d x

    Nee, Den Bosch. Ken je denk ik wel, of niet?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, Den Bosch. Ken je denk ik wel, of niet?


    Nee, haha ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.