• Lieve Beliebers, waarom zeikt de helft van jullie Selena af? Waarom is iedereen boos op Justin omdat hij zijn liefde voor Selena verborg? Hij wou enkel zijn liefde beschermen, denk je nou echt dat hij wil dat Selena met de dood word bedreigt, dat haar naam bespot word? Think twice, de 'fans' die tegen Selena zijn, maken juist dat Justin móet liegen. Hij wil enkel beschermen wat hem lief is, zowel zijn privé-leven, als Selena. Jullie hadden precies hetzelfde gedaan en anders houd je niet genoeg van die persoon.

    Daarnaast, valt er niks te oordelen over al zijn vriendinnetjes. Kennen jullie hun? Nee. Justin ziet duidelijk iets in hun, wat jullie niet zien, als Belieber moet je dat toch accepteren? 'Ja, ze komen dominant/fake/gemeen over en ze gaan zeker zijn hart breken!' Wat weten jullie daar nou vanaf? De enige die die meisjes écht kent, is Justin.

    Wie écht fan is van Justin Bieber, gelooft er in dat hij zijn eigen keuzes kan maken, en gelooft dat hij weet wat het beste voor hem is. Anders mag je jezelf toch geen 'fan' noemen? Je wilt niet weten hoe veel pijn het Justin doet, om te weten dat al zijn fans Selena afkraken, puur uit jaloezie.

    Nee, ik ben geen Belieber, maar dit moest me écht van het hart.

    Edit: Mensen die zeggen dat ik niet alles 'over één kam moet scheren' or whatever, meot het topic nog maar eens lezen want die snappen het punt duidelijk niet.
    Daarnaast gaat dit niet enkel over Bieber, maar over álle artiesten. Justin is enkel een zéer duidelijk voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:13 ]


    Let it come and let it be

    Monkeyslut schreef:
    Fans moeten realistisch blijven, en moeten blij zijn dat hun idool gelukkig is, met z'n vriend/vriedin.

    Met jou kan ik praten.


    Let it come and let it be

    Ik ben nog niet verder dan de eerste twee zinnen... maar is het niet verborg? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Topic 100 en zo veel met precies dezelfde mening alleen anders verwoord over Jelena.

    Ja hoor ik ben het met je eens, persoonlijk kan me dat hele Jelena gedoe geen fuck schelen. Ik denk liever aan andere dingen dan aan een sterren relatie wat toch nooit lang vol houdt, aangezien niks in Hollywood lang volhoudt.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:13 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Mooi gezegd
    Ik wil er nog iets aan toevoegen als dat mag.
    Aan alle Beliebers.
    Stop met aandacht te schenken aan de haters.
    Ik geef jullie een tip mee.
    Leef zoals Justin.Justin geef de haters geen aandacht dat zouden jullie ook beter doen.En dan iets over Selena.
    Jullie willen toch dat Justin gelukkig is? Denk je dat hij gelukkig is als jullie Selena haten.En hoe kun je iemand haten als je die niet persoonlijk kent?Niet toch.
    Gaan jullie dan blij zijn als ze uit elkaar zijn en Justin ongelukkig is?
    Beeld je dan in dat jij met Justin bent en dat jij word gehaat.Wil je dat dan?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Precies, dit gaat ook niet enkel over Justin, maar over alle celeberty's. We don't all live in a random fairytale, get used to it, or die lonely. :3

    celebrities. En het gaat inderdaad niet enkel over Justin, maar ik denk dat iedereen onderhand dat verhaaltje al wel tig keren heeft gehoord :'D. En dat is niet slecht bedoeld, want ik ben zelf blij om te merken dat belange niet iedereen zo denkt, maar soms is het gewoon genoeg =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ze zegt ook de half, dus lang niet iedereen. Dat weet ze ook. Iets beter lezen, liefje.

    Doe niet zo bijdehand met je liefje, serieus. En ten tweede, sorry he dat ik een woord mis, dat gebeurt ook nooit bij jou (;
    En naar de topicmaakster. Je weet dat van zulke topics ruzie komen, dus waarom dan Jelena als voorbeeld nemen. Naar mij is dat het opzoeken van ruzie. Had dan Beyonce gekozen ofzo jeetje.

    Waarom is iedereen boos op Justin omdat hij zijn liefde voor Selena verborgdeverborg? (sorry)

    ik ben het met je eens, helemaal..
    ik ben een belieber, op sommige punten..

    en op het punt dat Justin iets met Selena heeft, sta ik niet achter merendeel van de beliebers.

    een echte fan zou achter al zijn beslissingen staan, goed of fout..
    een echte fan zou denken: het doet pijn, maar justin is gelukkig..

    Ik zou ook niet boos worden op die chick, waar Taylor Lautner, (volgens hem) nogal pittige scenes mee heeft in die nieuwe film van hem..

    het zou me wel pijn doen,, maar het is zijn keuze om het zo te noemen..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hooligan schreef:
    (...)
    Doe niet zo bijdehand met je liefje, serieus. En ten tweede, sorry he dat ik een woord mis, dat gebeurt ook nooit bij jou (;
    En naar de topicmaakster. Je weet dat van zulke topics ruzie komen, dus waarom dan Jelena als voorbeeld nemen. Naar mij is dat het opzoeken van ruzie. Had dan Beyonce gekozen ofzo jeetje.

    Beyonce krijg niet zoveel aandacht over haar liefdes leven.
    Haar fans haten haar man niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hooligan schreef:
    (...)
    Doe niet zo bijdehand met je liefje, serieus. En ten tweede, sorry he dat ik een woord mis, dat gebeurt ook nooit bij jou (;
    En naar de topicmaakster. Je weet dat van zulke topics ruzie komen, dus waarom dan Jelena als voorbeeld nemen. Naar mij is dat het opzoeken van ruzie. Had dan Beyonce gekozen ofzo jeetje.

    Kijk, die reacties van jou, noem ik 'stoken'. De rest van het topic is allemaal héel professioneel, kom jij daar aan. If u can't deal with me, fuck the fuck up. :'D


    Let it come and let it be

    Marshmellow schreef:
    (...)
    celebrities. En het gaat inderdaad niet enkel over Justin, maar ik denk dat iedereen onderhand dat verhaaltje al wel tig keren heeft gehoord :'D. En dat is niet slecht bedoeld, want ik ben zelf blij om te merken dat belange niet iedereen zo denkt, maar soms is het gewoon genoeg =)

    Muh, wist ik niet :'D
    Maar ik zag net wéer zo'n 'Ik mag Selena niet' topic en ik zat al helemaal met mijn handen van die wurg-bewegingen te maken, ik had echt zo van 'Enough, is enough! Topic, NÚ' :'D


    Let it come and let it be

    Hooligan schreef:
    (...)
    Doe niet zo bijdehand met je liefje, serieus. En ten tweede, sorry he dat ik een woord mis, dat gebeurt ook nooit bij jou (;
    En naar de topicmaakster. Je weet dat van zulke topics ruzie komen, dus waarom dan Jelena als voorbeeld nemen. Naar mij is dat het opzoeken van ruzie. Had dan Beyonce gekozen ofzo jeetje.

    Dat was aardig bedoelt maar ok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Muh, wist ik niet :'D
    Maar ik zag net wéer zo'n 'Ik mag Selena niet' topic en ik zat al helemaal met mijn handen van die wurg-bewegingen te maken, ik had echt zo van 'Enough, is enough! Topic, NÚ' :'D

    Heb ik ook altijd als ik dat zie.
    Maar ik hou mijn gedacht voor mezelf.Niet slecht bedoel maar ik durf gewoon geen topic aan te maken omdat ik bang ben voor de reacties.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kijk, die reacties van jou, noem ik 'stoken'. De rest van het topic is allemaal héel professioneel, kom jij daar aan. If u can't deal with me, fuck the fuck up. :'D

    First schreef:
    (...)
    Heb ik ook altijd als ik dat zie.
    Maar ik hou mijn gedacht voor mezelf.Niet slecht bedoel maar ik durf gewoon geen topic aan te maken omdat ik bang ben voor de reacties.


    Maar ik hou mijn gedacht voor mezelf.Niet slecht bedoel maar ik durf gewoon geen topic aan te maken omdat ik bang ben voor de reacties.

    dat heb ik ook :$


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dementor schreef:
    (...)

    Maar ik hou mijn gedacht voor mezelf.Niet slecht bedoel maar ik durf gewoon geen topic aan te maken omdat ik bang ben voor de reacties.

    dat heb ik ook :$

    Ik ben blij dat ik niet de enigste ben (;


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"