• Lieve Beliebers, waarom zeikt de helft van jullie Selena af? Waarom is iedereen boos op Justin omdat hij zijn liefde voor Selena verborg? Hij wou enkel zijn liefde beschermen, denk je nou echt dat hij wil dat Selena met de dood word bedreigt, dat haar naam bespot word? Think twice, de 'fans' die tegen Selena zijn, maken juist dat Justin móet liegen. Hij wil enkel beschermen wat hem lief is, zowel zijn privé-leven, als Selena. Jullie hadden precies hetzelfde gedaan en anders houd je niet genoeg van die persoon.

    Daarnaast, valt er niks te oordelen over al zijn vriendinnetjes. Kennen jullie hun? Nee. Justin ziet duidelijk iets in hun, wat jullie niet zien, als Belieber moet je dat toch accepteren? 'Ja, ze komen dominant/fake/gemeen over en ze gaan zeker zijn hart breken!' Wat weten jullie daar nou vanaf? De enige die die meisjes écht kent, is Justin.

    Wie écht fan is van Justin Bieber, gelooft er in dat hij zijn eigen keuzes kan maken, en gelooft dat hij weet wat het beste voor hem is. Anders mag je jezelf toch geen 'fan' noemen? Je wilt niet weten hoe veel pijn het Justin doet, om te weten dat al zijn fans Selena afkraken, puur uit jaloezie.

    Nee, ik ben geen Belieber, maar dit moest me écht van het hart.

    Edit: Mensen die zeggen dat ik niet alles 'over één kam moet scheren' or whatever, meot het topic nog maar eens lezen want die snappen het punt duidelijk niet.
    Daarnaast gaat dit niet enkel over Bieber, maar over álle artiesten. Justin is enkel een zéer duidelijk voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:13 ]


    Let it come and let it be

    Hooligan schreef:
    (...)


    Spring voor een trein, dan ga ik het vieren :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Spring voor een trein, dan ga ik het vieren :'D

    Hooligan schreef:
    (...)



    Let it come and let it be

    Is het hier nu een fototopic?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Kunnen we een beetje onntopic gaan ja?


    Olive

    CountMeIn schreef:
    (...)


    Pathetic

    lieve schatten...geen ruzie maken...dat heeft geen nut en helpt ook niet verder...ze heeft haar mening geuit, dat mag toch wel? Zowel in nederland als in belgië geldt vrijheid van meningsuiting...dus laten we allemaal lief en aardig blijven en vooral on-topic:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gosh here we go again. Oké ik ben fan van beiden, maar ik wordt nu een beetje gek van al die topics.


    They were never in fact homeless

    C18 schreef:
    Yay, gaan we weer


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    OMG, ik word echt gek van zulke topics * zucht *


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Oke.(cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Leafeon schreef:
    Here we go again -.-'
    Mensjes stop met deze topic's aanmaken D:

    Sevda hierom hou ik nou van jou _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben het met je eens. Ik vind het vreselijk hoe iedereen daar altijd voer zeikt. Het is zeker niet leuk als je als vriend/vriendin van een ster wordt afgekraakt door de fanbase. Zielig gewoon vind ik dat. En geloof me ik heb zelf een hele hele lichte vorm hier van meegemaakt en mijn vriend is zeker geen ster ofzo en dat deed al zeer, ik wil niet weten hoe zij hun voelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    So sad. This is just so freaking sad.


    Here & Now