• Nee, niet die keizer.
    Kijk hier is naar:



    De echte naam van de zanger is Alexander Schoneveld en hij komt uit Alphen aan den Rijn. Momenteel geeft hij les op het Scala College.
    Ik heb hem wel is als invaller gehad 8D
    Het leukste is ook nog dat hij zich dus een schuilnaam heeft aangemeten en iedereen van het Scala zet er onder als reactie: "Goed gedaan meneer Schoneveld" "schoneveld wordt gwn nieuw nr1 top 40 artiest" "cker vet!
    geschiedenis en rappen, wat een combinatie ;)
    :o" En dat soort dingen *grinnikt* xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hem een keer voor Geschiedenis heb gehad als ik hem zo hoor rappen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat is best awesome als je die al leraar hebt.
    Ik houd totaal niet van rap en wel van Alexander de Grote, maar toch. Het is cool. (x


    Felix

    Oooooooooooooh my god :'DDD
    Ik wist wel dat hij rapte, maar dat hij bezig was met muziek uitgeven? :'DDD

    omg, dit vind ik echt hilarisch.
    hij was wel altijd gezellig als we hem als invaller hadden :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil hem als invaller


    (Be)lieve in (you)rself

    Aurox schreef:
    Oooooooooooooh my god :'DDD
    Ik wist wel dat hij rapte, maar dat hij bezig was met muziek uitgeven? :'DDD

    omg, dit vind ik echt hilarisch.
    hij was wel altijd gezellig als we hem als invaller hadden :p

    Had jij hem ook? *vindt dit erg toevallig* Mijn klas noemde hem altijd meneer Roze of we zeiden gewoon roze. Dat kwam omdat hij bij de eerste invalles die we van hem hadden geen bordstift en boek had. En toen ging hij een boek lenen met roze kaftpapier en hij leende ook een roze bordstift xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    OMFG! Hoe cool is dat! xD


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Cherisheable schreef:
    OMFG! Hoe cool is dat! xD

    Het is echt onwijs grappig. Vooral omdat hij zelf ook een account op youtube heeft xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Cherisheable schreef:
    OMFG! Hoe cool is dat! xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SecretRose schreef:
    (...)
    Had jij hem ook? *vindt dit erg toevallig* Mijn klas noemde hem altijd meneer Roze of we zeiden gewoon roze. Dat kwam omdat hij bij de eerste invalles die we van hem hadden geen bordstift en boek had. En toen ging hij een boek lenen met roze kaftpapier en hij leende ook een roze bordstift xD
    Ja joh, ik denk dat iedereen op Scala hem wel eens als invaller of zo heeft gehad 8)
    ik weet nog dat de dag dat er een TH concert was, hij moest invallen bij drama en toen had hij een wiskunde opdracht voor ons --'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aurox schreef:
    (...)Ja joh, ik denk dat iedereen op Scala hem wel eens als invaller of zo heeft gehad 8)
    ik weet nog dat de dag dat er een TH concert was, hij moest invallen bij drama en toen had hij een wiskunde opdracht voor ons --'

    Wat heeft Wiskunde met Drama te maken? O.O
    Nou ja, hij ging bij ons ook een keer laatste uur Nederlands een muziekles geven xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful