• Lieve Beliebers, waarom zeikt de helft van jullie Selena af? Waarom is iedereen boos op Justin omdat hij zijn liefde voor Selena verborg? Hij wou enkel zijn liefde beschermen, denk je nou echt dat hij wil dat Selena met de dood word bedreigt, dat haar naam bespot word? Think twice, de 'fans' die tegen Selena zijn, maken juist dat Justin móet liegen. Hij wil enkel beschermen wat hem lief is, zowel zijn privé-leven, als Selena. Jullie hadden precies hetzelfde gedaan en anders houd je niet genoeg van die persoon.

    Daarnaast, valt er niks te oordelen over al zijn vriendinnetjes. Kennen jullie hun? Nee. Justin ziet duidelijk iets in hun, wat jullie niet zien, als Belieber moet je dat toch accepteren? 'Ja, ze komen dominant/fake/gemeen over en ze gaan zeker zijn hart breken!' Wat weten jullie daar nou vanaf? De enige die die meisjes écht kent, is Justin.

    Wie écht fan is van Justin Bieber, gelooft er in dat hij zijn eigen keuzes kan maken, en gelooft dat hij weet wat het beste voor hem is. Anders mag je jezelf toch geen 'fan' noemen? Je wilt niet weten hoe veel pijn het Justin doet, om te weten dat al zijn fans Selena afkraken, puur uit jaloezie.

    Nee, ik ben geen Belieber, maar dit moest me écht van het hart.

    Edit: Mensen die zeggen dat ik niet alles 'over één kam moet scheren' or whatever, meot het topic nog maar eens lezen want die snappen het punt duidelijk niet.
    Daarnaast gaat dit niet enkel over Bieber, maar over álle artiesten. Justin is enkel een zéer duidelijk voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:13 ]


    Let it come and let it be

    Yay, gaan we weer *O*


    No growth of the heart is ever a waste

    Here we go again -.-'
    Mensjes stop met deze topic's aanmaken D:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    C18 schreef:
    Yay, gaan we weer *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SERIOUSLY, zelfs als iemand die zijn muziek leuk vind, en ook alleen maar om zijn muziek, word ik gek van zulke topics. En zelf haat ik Selena ook, maar dat heeft echt absoluut niks te maken met Justin, maar met Disney. En het is niet eens alleen Selena, maar ook de rest van die sterretjes. Dus stop met zeiken en je er druk om maken, en stop met iedereen over 1 kam te scheren.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:08 ]

    Volop mee eens. Ik vond het ook schandalig dat mensen Lynn-Z van Mindless Self Indulgence met de dood bedreigden toen ze in een relatie met Gerard Way kwam. Vrienden van mij of niet, ik heb er tegen geschreeuwd van jewelste.

    Justin Bieber will never be yours. Get over it.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    *zucht*

    T is dat ik ga ps3en, anders deed ik graag mee met de komende flamewar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ondanks dat ik niks met die 2 heb, amen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze zegt toch net dat die fans erover gaan. Niet dat zij iets tegen Jelena heeft? Jezus...


    And in that moment, we were infinite.

    C18 schreef:
    Yay, gaan we weer *O*


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hooligan schreef:
    SERIOUSLY, zelfs als iemand die zijn muziek leuk vind, en ook alleen maar om zijn muziek, word ik gek van zulke topics. En zelf haat ik Selena ook, maar dat heeft echt absoluut niks te maken met Justin, maar met Disney. En het is niet eens alleen Selena, maar ook de rest van die sterretjes. Dus stop met zeiken en je er druk om maken, en stop met iedereen over 1 kam te scheren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je hebt wel gelijk hoor, maar deze topics hebben denk ik toch geen zin hoor (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    BEARD schreef:
    Volop mee eens. Ik vond het ook schandalig dat mensen Lynn-Z van Mindless Self Indulgence met de dood bedreigden toen ze in een relatie met Gerard Way kwam. Vrienden van mij of niet, ik heb er tegen geschreeuwd van jewelste.

    Justin Bieber will never be yours. Get over it.

    Precies, dit gaat ook niet enkel over Justin, maar over alle celeberty's. We don't all live in a random fairytale, get used to it, or die lonely. :3


    Let it come and let it be

    Fans moeten realistisch blijven, en moeten blij zijn dat hun idool gelukkig is, met z'n vriend/vriedin.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:11 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrsLovett schreef:
    Ondanks dat ik niks met die 2 heb, amen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hooligan schreef:
    SERIOUSLY, zelfs als iemand die zijn muziek leuk vind, en ook alleen maar om zijn muziek, word ik gek van zulke topics. En zelf haat ik Selena ook, maar dat heeft echt absoluut niks te maken met Justin, maar met Disney. En het is niet eens alleen Selena, maar ook de rest van die sterretjes. Dus stop met zeiken en je er druk om maken, en stop met iedereen over 1 kam te scheren.

    Ze zegt ook de helft, dus lang niet iedereen. Dat weet ze ook. Iets beter lezen, liefje.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall