• Lieve Beliebers, waarom zeikt de helft van jullie Selena af? Waarom is iedereen boos op Justin omdat hij zijn liefde voor Selena verborg? Hij wou enkel zijn liefde beschermen, denk je nou echt dat hij wil dat Selena met de dood word bedreigt, dat haar naam bespot word? Think twice, de 'fans' die tegen Selena zijn, maken juist dat Justin móet liegen. Hij wil enkel beschermen wat hem lief is, zowel zijn privé-leven, als Selena. Jullie hadden precies hetzelfde gedaan en anders houd je niet genoeg van die persoon.

    Daarnaast, valt er niks te oordelen over al zijn vriendinnetjes. Kennen jullie hun? Nee. Justin ziet duidelijk iets in hun, wat jullie niet zien, als Belieber moet je dat toch accepteren? 'Ja, ze komen dominant/fake/gemeen over en ze gaan zeker zijn hart breken!' Wat weten jullie daar nou vanaf? De enige die die meisjes écht kent, is Justin.

    Wie écht fan is van Justin Bieber, gelooft er in dat hij zijn eigen keuzes kan maken, en gelooft dat hij weet wat het beste voor hem is. Anders mag je jezelf toch geen 'fan' noemen? Je wilt niet weten hoe veel pijn het Justin doet, om te weten dat al zijn fans Selena afkraken, puur uit jaloezie.

    Nee, ik ben geen Belieber, maar dit moest me écht van het hart.

    Edit: Mensen die zeggen dat ik niet alles 'over één kam moet scheren' or whatever, meot het topic nog maar eens lezen want die snappen het punt duidelijk niet.
    Daarnaast gaat dit niet enkel over Bieber, maar over álle artiesten. Justin is enkel een zéer duidelijk voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:13 ]


    Let it come and let it be

    Ik kijk al weer uit op het moment dat ze gaan beginnen zeggen: "Als je het niet wilt leze moet je er niet op klikken."
    Quizlet toch. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sioul schreef:
    OMG, ik word echt gek van zulke topics * zucht *

    Als je er zo gek van word, waarom kick je dit oude topic dan weer omhoog?


    Let it come and let it be

    Ik geef je gelijk.
    En aan de mensen die dit topics beu zijn.
    Klik er niet op en negeer het (:


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    waarom ons tijd verdoen aan mensen die toch zo ver weg wonen en hartstikke onbereikbaar zijn. Zij zijn verlieft, niks aan te doen. Ik ben fan van selena en niet van JB, vond het eerst ook niet leuk dat ze met elkaar hebben. Maar heb er inmiddels vrede mee!(flower)

    Hooligan schreef:
    SERIOUSLY, zelfs als iemand die zijn muziek leuk vind, en ook alleen maar om zijn muziek, word ik gek van zulke topics. En zelf haat ik Selena ook, maar dat heeft echt absoluut niks te maken met Justin, maar met Disney. En het is niet eens alleen Selena, maar ook de rest van die sterretjes. Dus stop met zeiken en je er druk om maken, en stop met iedereen over 1 kam te scheren.

    +10000000000

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 0:44 ]


    Hope goes lost but never dies.

    C18 schreef:
    Yay, gaan we weer *O*

    Sommige reactie's zijn echt ZOO grappig!
    Maar ff, ben het met je eens!!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 8:29 ]


    ars moriendi

    C18 schreef:
    Yay, gaan we weer *O*


    They fell in love, didn't they?

    Laat hem lekker gelukkig zijn met haar? Ben een hater, het kan me eigenlijk allemaal niets schelen:Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 8:55 ]


    26 - 02 - '16

    BEARD schreef:
    Volop mee eens. Ik vond het ook schandalig dat mensen Lynn-Z van Mindless Self Indulgence met de dood bedreigden toen ze in een relatie met Gerard Way kwam. Vrienden van mij of niet, ik heb er tegen geschreeuwd van jewelste.

    Justin Bieber will never be yours. Get over it.


    -Plat-


    26 - 02 - '16

    Sioul schreef:
    OMG, ik word echt gek van zulke topics * zucht *

    eigenlijk is het best wel raar dat je zo'n reactie plaatst en dan dit topic omhoog schopt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    C18 schreef:
    Yay, gaan we weer *O*

    ik ben een belieber en ik heb niks tegen selena...want ik gun hem een vriendin, ik snap ook niet waarom sommige beliebers er wat tegen hebben, ik gun hun liefde, waarom zou ik dat niet doen? ookal gaat het uit, wat heb ik daar dan aan? niets! want hoe groot is de kans dat een van ons met hem krijgt? dus doei ik ga muffins bakken


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    bieberpower schreef:
    ik ben een belieber en ik heb niks tegen selena...want ik gun hem een vriendin, ik snap ook niet waarom sommige beliebers er wat tegen hebben, ik gun hun liefde, waarom zou ik dat niet doen? ookal gaat het uit, wat heb ik daar dan aan? niets! want hoe groot is de kans dat een van ons met hem krijgt? dus doei ik ga muffins bakken

    Haha die zin.
    Ik ben wel blij dat er nog mensen zijn met verstand.(:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"