• Mensen die een foto van zich maken met een terwijl ze voor een spiegel staan. Je weet wel. Daar irriteer ik me dus eigenlijk wel aan, zeker omdat iedereen het zowat doet.

    Haha, ik vind dat ook zo lelijk :'D Als mensen foto's van zichzelf in de spiegel trekken heb ik iets van 'euhm... Oke? Ik hoef niet te zien hoe vuil je spiegel is' :'D


    Olive

    o.o ik vind dat een makelijke manier om een fullbody picture te nemen, vooral als niemand anders even een foto kan trekken,.
    *Ziet het irritante niet*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik deed het eerst, maar nu niet meer omdat ik die foto's niet mooi meer vind.


    <3

    waarom irriteer je je daaraan dan? omdat die mensen dan arroganter lijken ofzo? x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik irriteer me er niet aan, ik vind het belachelijk

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 16:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NurseJoy schreef:
    o.o ik vind dat een makelijke manier om een fullbody picture te nemen, vooral als niemand anders even een foto kan trekken,.
    *Ziet het irritante niet*


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Orphan schreef:
    Haha, ik vind dat ook zo lelijk :'D Als mensen foto's van zichzelf in de spiegel trekken heb ik iets van 'euhm... Oke? Ik hoef niet te zien hoe vuil je spiegel is' :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor praktische doeleinden: Altijd handig.
    Voor esthetische doeleinden: No. Fucking. Way.


    No growth of the heart is ever a waste

    hortons schreef:
    Ik deed het eerst, maar nu niet meer omdat ik die foto's niet mooi meer vind.


    Let it come and let it be

    Mij irriteerd het niet (deels omdat ik het zelf ook doe xD)

    Nah mij niet. Ik vind het juist mooi :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Orphan schreef:
    Haha, ik vind dat ook zo lelijk :'D Als mensen foto's van zichzelf in de spiegel trekken heb ik iets van 'euhm... Oke? Ik hoef niet te zien hoe vuil je spiegel is' :'D


    Ex astris, sciencia

    hortons schreef:
    Ik deed het eerst, maar nu niet meer omdat ik die foto's niet mooi meer vind.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense


    To infinity and beyond •

    Ik doe het soms omdat ik anders geen foto's heb


    "Ignite, my love. Ignite."