• Ongeveer anderhalve week geleden is de poes hier bevallen van 5 kleine, gezonde poesjes, echt heel schattig, maar sindsdien hijgt de moederpoes, net als een hond, met haar bek open en heel snel. Is dit wel normaal? Want hiervoor deed ze dat niet.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Dat doet onze kat als we hem in de auto meenemen in zijn reisbak... k weet ook niet of het wel normaal is


    dream, dare, fly!

    Ik zou even naar de dierenarts gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    .. mijn kat heeft ook laatst 5 kittens gekregen, en die doet dat ook niet.. dus ik denk dat je haar beter naar de dierenarts neemt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb geen idee


    You can't not look cool with a crossbow.

    ShannonLeto schreef:
    Dat doet onze kat als we hem in de auto meenemen in zijn reisbak... k weet ook niet of het wel normaal is

    ^ Dat is stress

    OT: Ik denk niet echt dat het normaal is, dus ik zou voor de zekerheid even met haar naar de dierenarts gaan.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:39 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Stonem schreef:
    Ik zou even naar de dierenarts gaan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat is niet normaal voor een kat.
    Ik zou ff naar een de dierenarts gaan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    We zitten best in de middle of nowhere en we hebben geen idee waar ergens een dierenarts is hier.

    Volgens mij kunnen katten ook niet door hun mond ademen.


    Your make-up is terrible

    Brrr.. katten. Anyways, nee dat is niet normaal. Volgens mij, dan. Ga anders even langs de dierenarts?


    We accept the love we think we deserve.

    op het internet staat dat het ook kan dat ze het gewoon te warm heeft. Kan dat? [Ik weet de situatie niet, maar toch]

    Edit: De moederpoes hier, Misa, gaat erg vaak op de grond drinken om af te koelen en drinkt veel. 5 kittens geeft veel warmte af natuurlijk :)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar woon je? Want ik wil best opzoeken welke dierenarts je (min of meer) in de buurt hebt. Met zoiets kun je echt beter even op controle gaan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NurseJoy schreef:
    op het internet staat dat het ook kan dat ze het gewoon te warm heeft. Kan dat? [Ik weet de situatie niet, maar toch]

    Edit: De moederpoes hier, Misa, gaat erg vaak op de grond drinken om af te koelen en drinkt veel. 5 kittens geeft veel warmte af natuurlijk :)


    Het is hier redelijk warm, maar daar is de kat aangewend aangezien het hier vaak veel warmer is. En ze hijgde toen ze zonder kittens was. Mja, misschien is het wel gewoon een combinatie van inspanning en warmte.


    Your make-up is terrible

    Sadistic schreef:
    Waar woon je? Want ik wil best opzoeken welke dierenarts je (min of meer) in de buurt hebt. Met zoiets kun je echt beter even op controle gaan.


    Ik denk dat je daarvoor Frans moet kunnen. (bloos)
    Savigny-Poil-Fol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is hier redelijk warm, maar daar is de kat aangewend aangezien het hier vaak veel warmer is. En ze hijgde toen ze zonder kittens was. Mja, misschien is het wel gewoon een combinatie van inspanning en warmte.


    Katten hijgen niet snel bij een hoge temperatuur, dat is meer hond eigen. Dan zoeken ze eerder stille/koele plekjes op waar ze zich heel rustig kunnen houden.
    Hijgen is eerder een stress symptoom. Zijn er soms veranderingen in huis geweest waardoor ze gestrest zou kunnen zijn? Dat kunnen soms al kleine dingen zijn namelijk ... Zoek eerst eens naar zoiets en ga anders alsnog naar een arts als het aan blijft houden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.