• Ongeveer anderhalve week geleden is de poes hier bevallen van 5 kleine, gezonde poesjes, echt heel schattig, maar sindsdien hijgt de moederpoes, net als een hond, met haar bek open en heel snel. Is dit wel normaal? Want hiervoor deed ze dat niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat je daarvoor Frans moet kunnen. (bloos)
    Savigny-Poil-Fol.


    Wonen of vakantie? Want dat zou al kunnen verklaren als het dat laatste is ... Een nieuwe omgeving kan ook heel erg stressvol zijn voor een kat, zeker als ze drachtig is/net kittens heeft.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Wonen of vakantie? Want dat zou al kunnen verklaren als het dat laatste is ... Een nieuwe omgeving kan ook heel erg stressvol zijn voor een kat, zeker als ze drachtig is/net kittens heeft.



    Wonen ja.
    Misschien omdat ze nu in de schuur verblijft met haar kittens... Het is altijd al een buitenkat geweest die niet veel binnenkomt, maar vanwege een vlooienplaag wonen haar kittens en zij nu dus in de schuur zodat ze niet onder komen te zitten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het in 6 talen geprobeerd, maar ik kan niks vinden. D:
    Toch maar aan iemand in je omgeving vragen dan voor een adres waar je heen kunt, als het echt aan blijft houden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hmm.. onze kat heeft dat altijd als we haar ergens mee naar toe nemen, daarom hebben we water bij ons, zodat we de pootjes nat kunnen maken, dan ademen ze weer beter, dus ik denk dat je dat wel kunt proberen .. ?


    Life is a beautiful struggle

    Hijgen komt door de stress. Ik weet niet of dat normaal is na een bevalling, want wij hebben alleen maar katers gehad, dus ik zou wel eventjes naar de dierenarts gaan. :x


    Let the Night embrace you

    Sadistic schreef:
    (...)

    Katten hijgen niet snel bij een hoge temperatuur, dat is meer hond eigen. Dan zoeken ze eerder stille/koele plekjes op waar ze zich heel rustig kunnen houden.
    Hijgen is eerder een stress symptoom. Zijn er soms veranderingen in huis geweest waardoor ze gestrest zou kunnen zijn? Dat kunnen soms al kleine dingen zijn namelijk ... Zoek eerst eens naar zoiets en ga anders alsnog naar een arts als het aan blijft houden.

    Hier ben ik het mee eens ^^
    Mijn kat komt in de zomer altijd naar mijn kamer om in de zon te liggen als mijn kamer meer dan 30 graden is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn kat had dat ook, toen we naar de dierenarts gingen. Volgens haar was het stress.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn kat, van 21, had het ook. maar die had wel last van meer dingen ^^'. volgens de dierenarts had ze een overactieve schildklier. die is nu operatief verwijderd. nu gaat het wel een stuk beter.


    i put the fun in funeral

    Poseidon schreef:
    Volgens mij niet..


    I love you Tim

    Assassin schreef:
    (...)


    Wonen ja.
    Misschien omdat ze nu in de schuur verblijft met haar kittens... Het is altijd al een buitenkat geweest die niet veel binnenkomt, maar vanwege een vlooienplaag wonen haar kittens en zij nu dus in de schuur zodat ze niet onder komen te zitten.


    Huh woon jij in Frankrijk? of ben ik nou dom O_O

    Maar, geen enkele katten hier deden dat -stiekem lijkt me dat er eerst grappig uit zien en daarna dood eng-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Huh woon jij in Frankrijk? of ben ik nou dom O_O

    Maar, geen enkele katten hier deden dat -stiekem lijkt me dat er eerst grappig uit zien en daarna dood eng-


    Nee, ik verblijf hier alleen voor een hele lange tijd. De kat woont hier.

    Haha, het was ook wel grappig, maar best eng. Ik deed elke keer haar bek dicht. Ik dacht eerst dat ze gewoon te dom was en haar bek vergat dicht te doen.


    Your make-up is terrible

    Stonem schreef:
    Ik zou even naar de dierenarts gaan.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb even wat rondgekeken op het internet...maar het kan van alles zijn vrees ik.

    Zo heb ik gelezen dat een kat met astma ook kan hijgen.
    Of een uitgeputte kat ook.
    Er bestaat ook een kans dat je kat allergisch is aan iets..

    Ik zou voor alle zekerheid toch even naar een dierenarts langst gaan...
    Want ik vrees dat je het anders nooit echt kan weten


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Angst misschien?


    Don't dream your life, but live your dream!

    NurseJoy schreef:
    .. mijn kat heeft ook laatst 5 kittens gekregen, en die doet dat ook niet.. dus ik denk dat je haar beter naar de dierenarts neemt.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander