• Maandag ga ik naar kamp t/m vrijdag:Y)
    I heb er wel zin in,maar ik ben nog al heel erg op een paar uurtjes alen zijn anders word ik gek D:+ik kan niet goed slapen met andere mensjes ._. +bonte avond.Maar toch heb ik er zin in omdat we naar de efteling en reptielenhuis gaan met een roofvogel show .De laatse dag gaan we Midgetgolfen :Y).
    Ik ga naar Loon op Zand kampeerboerderij Kuijpershoefke en hoe zeg je dat?. Is daar iemand wel eens geweest? en ga je dit jaar nog op kamp?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ga je naar de Efteling? NEEM. MIJ. MEE!
    Serieus wanneer ga je, waar, hoe, wat? :'D I'm going with you, in je koffer! :'D VEEL PLEZIER!

    En ik ga niet op kamp.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 17:20 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ga dit jaar volgens mij niet op kamp, maar ik heb wel een uitwisseling. Ik heb alleen nog geen idee waar ik heen ga. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Veel plezier!

    Ik ben daar zelf nog niet geweest, maar ik heb wel de afgelopen vier jaar elk jaar met school een buitenlandse reis gemaakt _O_ En in mei moet ik 2 weken lang in het buitenland stage lopen <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Raveleijn schreef:
    ga je naar de Efteling? NEEM. MIJ. MEE!
    Serieus wanneer ga je, waar, hoe, wat? :'D I'm going with you, in je koffer! :'D VEEL PLEZIER!

    En ik ga niet op kamp.

    *kijkt naar Koffer*
    Gaat niet passen D:.
    Maar de fiets moet ook mee maar dan moet je wel verstoppen in een vrachtauto :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga ieder jaar een keer op scoutskamp en dat zijn een van de beste dagen van het jaar altijd. :Y)
    Veel plezier!

    Leafeon schreef:
    (...)
    *kijkt naar Koffer*
    Gaat niet passen D:.
    Maar de fiets moet ook mee maar dan moet je wel verstoppen in een vrachtauto :Y)

    Oké ik zal in de vrachtwagen bij je fiets gaan, als je toevallig iemand in de Efteling tegenkomt in een sherlock holmes outfit dan kan het best zijn dat ik dat ben!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Leafeon schreef:
    (...)
    *kijkt naar Koffer*
    Gaat niet passen D:.
    Maar de fiets moet ook mee maar dan moet je wel verstoppen in een vrachtauto :Y)
    mwuhahaha bij mij worden fietsen gehuurd (duivel)


    Shoganai i ne~

    Ik ga ook maandag, maar i'm jealous on you


    Firm believer of all that is magic

    Veel plezier! ;D
    Ik ga 12 September voor een weekje naar engeland =D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    Veel plezier! ;D
    Ik ga 12 September voor een weekje naar engeland =D
    lol dan ga ik ook op kamp aleen dan naar : Het Korhoen in sevenum _O_


    Shoganai i ne~

    Ik heb dit jaar buitenlandse reis, ohyeah. Dublin, Londen, Barcelona, Rome, Berlijn. En dan kan je ook nog zeilen in Friesland, naar de Alpen of de Ardennen maar daar hoef ik sowieso niet heen :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wij gaan altijd aan het eind van het jaar op kamp


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Penguin schreef:
    Ik heb dit jaar buitenlandse reis, ohyeah. Dublin, Londen, Barcelona, Rome, Berlijn. En dan kan je ook nog zeilen in Friesland, naar de Alpen of de Ardennen maar daar hoef ik sowieso niet heen :'D

    Ik kom naar jou school.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cresselia schreef:
    (...)lol dan ga ik ook op kamp alleen dan naar : Het Korhoen in sevenum _O_

    Géen idee waar dat is (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jij gaat zeker naar de Olimeulen? :9~:9~
    It sounds aweome, ik ben al tienduizenkeer naar de Oliemeulen (dat Reptielenhuis) en de Efteling geweest en het blijft geweldig.
    in het reptielenhuis kun je by the way een slang om je nek krijgen, volgelspin in je klauwen en een uil op je hand :3


    Let it come and let it be