• ik begin met een zin, jullie verzinnen een vervolg van diegen boven je. Je zin eindigt met: en, zoals, omdat, maar,... of je zin is niet gesloten zodat de volgende eraan kan verder schrijven.
    Onthoud: dit gaat over Hogwarts (HP dus)!
    Probeer het grappig te maken.

    Ik begin: je staat op perron 9 3/4, klaar om te vertrekken, maar je ziet...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:04 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Dobby was toch dood? -Confused-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ja, maar iedereen is plots weer springlevend. volgens mij is hermione ook dood...


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Alyne schreef:
    'KNIJSTER IS VAN MIJJJJ! MARRY ME KNIJSTER!!!' knijster viel flauw omdat

    Harry zijn broek uit deed. Harry had namelijk een Aquaman onderbroek aan die

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:55 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    sneeps stoepkrijt opat daarom


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    gilde Harry en Sneep tegelijkertijd


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    "Gummiberen!" waarna Sneep een Haribo-zakje openmaakte en begon uit te delen aan


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    zijn tenen. Alle


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    mensen om hem heen vielen flauw omdat


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    zijn tenen zo stonken waardoor


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Dobby massaal sokken begon te verzamelen om de stank te verdoezelen. Maar toen...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    stal Zwieber (van Dora n_n) de schoenen en sokken van Sneep, die woedend riep:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    "Kwaak" waardoor


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    er een eend op hem af kwam rennen, zodat Sneep


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    er over struikelde en in Harry's armen viel waarop Harry zei ...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    'Blergh!' en overgaf op Sneep, die net met de eend


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.