• ik begin met een zin, jullie verzinnen een vervolg van diegen boven je. Je zin eindigt met: en, zoals, omdat, maar,... of je zin is niet gesloten zodat de volgende eraan kan verder schrijven.
    Onthoud: dit gaat over Hogwarts (HP dus)!
    Probeer het grappig te maken.

    Ik begin: je staat op perron 9 3/4, klaar om te vertrekken, maar je ziet...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:04 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Harry in zijn gezicht omdat hij


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Draco -zijn man-, verzorgde en met hem wilde verdwijnselen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    waardoor de cactus -ja, hij is er nog-


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    een mexicaanse sombrero op deed en met Loena


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    een kledingkast in de fik zette. Dat vond de cactus namelijk erg...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    leuk en sprong een gat in de lucht. Toen was de lucht lek(de cactus heeft stekels) en


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'NOOOOOOOEEEESSS!!!' Riep Loena en probeerde het te maken met de spreuk


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Morsmordre, maar er verscheen alleen het duistere teken aan de lucht en daarom was Voldie


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    in zijn nopjes. Hij krijsde/krees (krijsen dus) een spreuk waardoor er voetbalnoppen uit de lucht vielen die...


    Ik leef op t randje en soms donder ik er vanaf

    gaten maakte in Harry zijn gatenkaas. Ron


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    had voetbalschoenen aan (met noppen!) en begon de gatenkaas te doorzeven met zijn noppen, terwijl Voldie


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    de regendans danste en uitgleed over een


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    nopje (?) hij vervloekte het nopje maar hij deed perongeluk


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    raar met zijn toverstokje, waardoor er vuurwerk en een bos rode rozen voor Hermelien uitspoot, maar Hermelien


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    was al weggerend met de cactus. Loena


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…