• ik begin met een zin, jullie verzinnen een vervolg van diegen boven je. Je zin eindigt met: en, zoals, omdat, maar,... of je zin is niet gesloten zodat de volgende eraan kan verder schrijven.
    Onthoud: dit gaat over Hogwarts (HP dus)!
    Probeer het grappig te maken.

    Ik begin: je staat op perron 9 3/4, klaar om te vertrekken, maar je ziet...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:04 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    wilde meedoen, maar zijn vader had superduur stoepkrijt gekocht, wat hij niet mocht gebruiken, dus Snape


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    at het allemaal op, zodat LucyLucius


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    nieuwe moest kopen voor Draco van Levenius Lorrebos die hem betoverd stoep krijt gaf die


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    ontploften als je ermee begon te krijten, dus Draco zei:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'FILTHY LITTLE MUDBLOOD!' Hij keek om en

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 12:38 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    zag Hermelien huilend weg rennen. Draco


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    draaide zich om, maar daar stond hermelien, die was verschijnselt en sloeg hem met haar vuist in zijn gezicht (origineel hé (lol) )


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Daar werd Draco opgewonden van en gaf haar een

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 19:11 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    kus op haar hoofd. Perkamentus die


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    alles gezien had, kon niets anders doen dan


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Draco een hand geven en hem feliciteren met zijn nieuwe vrouw. Hermelien die helemaal


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    geschrokken was, riep 'Ik ben niet zijn vrouw want hij noemde me een Filthy Little Mudblood!'

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 20:19 ]

    Perkamentus zuchtte van opluchting en ging op zijn knieen voor Hermelien zitten.
    'Hermelien Jeanine Griffel, wil jij


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    JokerAndMe schreef:
    Perkamentus zuchtte van opluchting en ging op zijn knieen voor Hermelien zitten.
    'Hermelien Jeanine Griffel, wil jij

    met me trouwen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Hermelien gilde het uit van blijdschap en sloeg daarna


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…