• Beyoncé Knowles (29) is zwanger. De R&B-zangeres kondigde zondagavond zelf aan in verwachting te zijn door tijdens het poseren op de rode loper van de MTV Video Music Awards haar beginnende babybuikje te laten zien.

    "Ik heb een verrassing," riep zij blij.
    "Ik ben blij te kunnen bevestigen dat het waar is," aldus haar woordvoerder aan People Magazine. "Ze hebben het de afgelopen maand aan vrienden verteld," onthult een bron. "Ze is nog nooit zo gelukkig geweest. Het is echt waar ze altijd al op heeft gewacht. En Jay is net een opgewonden kind. Ze zijn heel schattig."

    Dit zal het eerste kindje worden voor de popster en haar man Jay-Z.


    Zwangere Beyoncé

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 5:57 ]


    I love you Tim

    Levitate schreef:
    Dat is ontzettend leuk voor hun ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    dat werd tijd, zij passen echt zo goed samen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Endure schreef:
    En wat is hier bijzonder aan? Ik snap al die heisa er omheen niet hoor, alsof ze de eerste vrouw is die zwanger is ofzo :S

    +1


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Endure schreef:
    En wat is hier bijzonder aan? Ik snap al die heisa er omheen niet hoor, alsof ze de eerste vrouw is die zwanger is ofzo :S

    Ze is beroemd, dan vindt iedereen het belangrijk. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat leuk voor d'r :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Endure: Met alle drama in de wereld, mogen we ook wel eens blij zijn voor iemand hoor.
    Beyonce is geweldig, beter dan al die andere sterren. Ze houd haar relatie ook echt prive, niemand wist in het begin zelfs dat ze samen/trouwplannen hadden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Echt super leuk!

    Al is er wel vaker gezegt dat ze zwanger zou zijn :O maar volgens mij ist nu waar ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Negligible schreef:
    Ik vind het geweldig voor hen


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Aww zo leuk ^^


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Orphan schreef:
    Kijk, dat is nu eens leuk nieuws om te weten :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ah, dat was zo schattig, en hoe ze het onthulde bij de VMA's was ook echt fantastisch!
    Wie wordt de volgende? Eerst Hillary Duff, dan Brenda Song, dan Beyonce.. Wie nu? Selena? XD


    We accept the love we think we deserve.

    Leuk voor d'r! :]
    Worden vast leuke ouders ook.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Leuk voor d'r! :]
    Worden vast leuke ouders ook.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind 't heel leuk voor hen, ben benieuwd wat 't gaat worden =D


    “Love is a contradiction.”

    Leuk voor ze. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan