• Beyoncé Knowles (29) is zwanger. De R&B-zangeres kondigde zondagavond zelf aan in verwachting te zijn door tijdens het poseren op de rode loper van de MTV Video Music Awards haar beginnende babybuikje te laten zien.

    "Ik heb een verrassing," riep zij blij.
    "Ik ben blij te kunnen bevestigen dat het waar is," aldus haar woordvoerder aan People Magazine. "Ze hebben het de afgelopen maand aan vrienden verteld," onthult een bron. "Ze is nog nooit zo gelukkig geweest. Het is echt waar ze altijd al op heeft gewacht. En Jay is net een opgewonden kind. Ze zijn heel schattig."

    Dit zal het eerste kindje worden voor de popster en haar man Jay-Z.


    Zwangere Beyoncé

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 5:57 ]


    I love you Tim

    Om eerlijk te zijn word ik niet eens blij als mijn moeder zwanger is dus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik hoop voor het kind dat het op haar gaat lijken (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ooh fijn (: dat wordt vast een mooi kindje!

    Ik vind het echt super leuk voor ze.
    maar als Selena Gomez bijvoorbeeld nou zwanger was geweest, zouden jullie daar een heel groot probleem van maken.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    NurseJoy schreef:
    @Endure: Met alle drama in de wereld, mogen we ook wel eens blij zijn voor iemand hoor.
    Beyonce is geweldig, beter dan al die andere sterren. Ze houd haar relatie ook echt prive, niemand wist in het begin zelfs dat ze samen/trouwplannen hadden.


    Het blijft een gewone vrouw die gewoon zwanger wordt net zoals alle andere gewone vrouwen.
    Het is niks bijzonders, deal with it!
    Als ik zwanger ben komt het toch ook niet in de krant? --''

    En je kan ook blij zijn om andere dingen, de wereld draait niet om BN'ers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Orphan schreef:
    Kijk, dat is nu eens leuk nieuws om te weten :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    (...)

    Het blijft een gewone vrouw die gewoon zwanger wordt net zoals alle andere gewone vrouwen.
    Het is niks bijzonders, deal with it!
    Als ik zwanger ben komt het toch ook niet in de krant? --''

    En je kan ook blij zijn om andere dingen, de wereld draait niet om BN'ers.


    Beyonce is geen Bn'er, last time I checked
    Punt niet XD

    Mensen mogen best blij voor haar zijn. Ja ze is nu eenmaal beroemd dus is het wereldnieuws. Wat is er mis mee dat mensen blij zijn voor iemand? Als hier op quizlet voor iemand zou gebeuren die het wilde enzo zouden we er ook blij voor zijn. :W Niet zo moeilijk doen....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Endure schreef:
    (...)

    Het blijft een gewone vrouw die gewoon zwanger wordt net zoals alle andere gewone vrouwen.
    Het is niks bijzonders, deal with it!
    Als ik zwanger ben komt het toch ook niet in de krant? --''

    En je kan ook blij zijn om andere dingen, de wereld draait niet om BN'ers.


    Nee, maar jij bent dan ook niet een wereldberoemdheid, of wel soms? :Y)
    Ze is nu eenmaal een voorbeeld voor veel mensen + bekende mensen worden nu eenmaal tot in de kleinste details gevolgd. Dat is wat mensen willen en altijd zullen houden. Point. En nee ik ben geen fan om dat te zeggen, is ook niet nodig ook.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het gaat me niet om het niet blij mogen zijn voor ze, het gaat me dat ze altijd doen alsof beormedheden en BN'ers goden zijn --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doen we niet. Ze is gewoon iemand die zwanger zijn en daar zijn we blij om. dus niet niet zo moeilijk. ^^'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Endure schreef:
    Het gaat me niet om het niet blij mogen zijn voor ze, het gaat me dat ze altijd doen alsof beormedheden en BN'ers goden zijn --''


    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee, maar jij bent dan ook niet een wereldberoemdheid, of wel soms? :Y)
    Ze is nu eenmaal een voorbeeld voor veel mensen + bekende mensen worden nu eenmaal tot in de kleinste details gevolgd. Dat is wat mensen willen en altijd zullen houden. Point. En nee ik ben geen fan om dat te zeggen, is ook niet nodig ook.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NurseJoy schreef:
    Doen we niet. Ze is gewoon iemand die zwanger zijn en daar zijn we blij om. dus niet niet zo moeilijk. ^^'


    Zegt de persoon die moeilijk Nederlands typt.

    Ik doe niet moeilijk, ik vind het gewoon overdreven. Ze komt wel 10 keer op TV en in de krant om een heel gewoon iets. Één keer? Prima. Maar ze hoeven het niet blijven uit te zenden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is leuk voor hen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Orphan schreef:
    Kijk, dat is nu eens leuk nieuws om te weten :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Endure schreef:
    (...)

    Zegt de persoon die moeilijk Nederlands typt.

    Ik doe niet moeilijk, ik vind het gewoon overdreven. Ze komt wel 10 keer op TV en in de krant om een heel gewoon iets. Één keer? Prima. Maar ze hoeven het niet blijven uit te zenden.


    Mijn Nederlands is anders gewoon normaal hoor, je hoeft me niet aan te vallen, dankje. :W
    Dit is niet de Tv, niet de krant, dit is Quizlet en daar is Een Algemeen Topic over. Als er nu 10 waren zou ik je snappen. Nu trek je gewoon aandacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.