• Who run the world? ONE DIRECTION
    we hebben allemaal dezelfde droom, het ontmoeten van one direction. tot het moment dat dat gebeurd en daarna hebben we elkaar. we hebben het zwaar zitten, de one direction infection heeft ons te pakken. onthou; one direction light up our world like nobody else.



    proud tobe a fan of 1D


    i'm broken, do you hear me.

    Ghehe, volgens mij zijn de foto's op Facebook al volgetagd. Maar kun je ergens zien hoe vaak de twibbon is gedownload? Je kunt hem trouwens voor facebook en twitter downloaden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ghehe, volgens mij zijn de foto's op Facebook al volgetagd. Maar kun je ergens zien hoe vaak de twibbon is gedownload? Je kunt hem trouwens voor facebook en twitter downloaden.
    Als je op de pagina kijkt waar je die twibbon kan downloaden kan je zien hoeveel supporters er zijn (:
    EN WE HEBBEN GISTERAVOND DE 1000 GEHAALD


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga douchen enzo.
    Tot zo xoxoxoxo


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Goedemorgen(:


    What's so bad about being different?

    Goede morgen!
    Ik zit in de trein naar school D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Goedemorgen!<3 Weetje ik luisterde net Torn (van de live show) en die tweede 'naked' zingt Liam toch?


    There is nothing more badass than being yourself

    GOEDEMORGEN :Y)

    ik heb best lang geslapen voor mij dan. toen moest ik eten en nog een paar boeken kaften. ik heb vannacht iets over 1D gedroomt, en ik had gisteren WMYB op repeat gezet, ik ben in slaap geflikkert en vanochtend werd ik wakker, heel die draad van mijn oortjes zat om me heen gewikkelt, ik had geen oortje meer in en ik lag op mijn blackberry, dus ik pak die zo, staat WMYB nog steeds aan hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StylesSwag schreef:
    Goedemorgen!<3 Weetje ik luisterde net Torn (van de live show) en die tweede 'naked' zingt Liam toch?
    ik weet niet wie het zingt, maar iemand zingt het wel in ieder geval hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ahaha ik heb vannacht oook over 1d gedroomt echtvreemd was die droomxD


    What's so bad about being different?

    Hoooooooii :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    Hoooooooii :'D
    haaaaai :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    Hoooooooii :'D


    Haaaai(:


    What's so bad about being different?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    serieus, ik zit hier nu een beetje lonely foto's te plaatsen ):


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!