• Ik heb mijn boeken gekaft (YES) en ik heb ze dus in allerlei leuke kleuren gedaan. Maar nu zijn ze leeg want het zijn effen-kaften. Nu vind ik ze saai. Hebben jullie misschien leuke ideeën om ze op te pimpen? Misschien mooie zinnen? Of gewoon gave ideeën om er op te plakken ofzo?

    Alvast bedankt! :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ze vol schrijven met verschillende zinnetjes of motieven optekenen of zelf er iets op tekeken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er plaatjes op plakken? of, van die leuke zinnen ofzo erop schrijven.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    Er plaatjes op plakken? of, van die leuke zinnen ofzo erop schrijven.

    Jaa, maar dat is het probleem. Ik ben inspiratieloos.. o:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Jaa, maar dat is het probleem. Ik ben inspiratieloos.. o:


    uuhm, kijk bij stories? daar staan soms wel leuke zinnen enzo? (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb ooit eens mijn boeken in een effen kaft gekaft en toen met een ander kleur kaftpapier vormpjes uitgeknipt, die erop geplakt en elk boek een andere foto van mijn favo bands op de voorkant geplakt :3


    dream, dare, fly!

    weheartit schreef:
    Er plaatjes op plakken? of, van die leuke zinnen ofzo erop schrijven.


    Zorg er wel voor dat de plaatjes goed vast plakken, ik heb dat twee jaar geleden gedaan en na de boeken twee keer uit mij boekentas te halen vielen de plaatjes er af.
    Zinnen is wel goed (: Je moet wel goed opletten dat je niets fout schrijft enz, kijk anders bij je lievelings songteksten ^^ En zoek 'Quotes' op op Google (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 20:44 ]


    Live life limitless.

    Of laat op school vrienden erop schrijven :]


    dream, dare, fly!

    Ik doe dat altijd onder de les pas, haha. Dan schrijf ik er samen met m'n vriendinnen leuke teksten op of we tekenen bloemetjes ofzo, en soms spelen we ook boter kaas en eieren erop, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nodig een vriendin uit en geef haar een alcoholstift, komt goed dan.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mooie foto's, stofjes, tekstjes,...
    Leef je uit. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Anitaaa schreef:
    Nodig een vriendin uit en geef haar een alcoholstift, komt goed dan.

    Echt he, hahahaha.
    Al laat ik mijn kaften tegenwoordig wel schoon, want ik irriteer me der anders aan, haha.

    Plak er stickers op XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Dat heb ik voor dit jaar ook gedaan (: (niet dat ik er veel aan heb, de kaft wordt er toch wel afgescheurd in de loop van het jaar en dan kan ik weer mijn portemonnee leeg gooien bij het inleveren). Ik laat er altijd andere mensjes op schrijven, plak er foto's op, teken erop, schrijf mooie zinnetjes etc.. Resultaat is altijd leuk.


    i put the fun in funeral