• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:53 ]

    Lol XD

    Ik vind dat ik mijn kluisje niet echt op een fijne plek heb, maar ik ga er niet zo heel vaak heen.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    hahaha, ik had je gezicht wel eens willen zien!
    Mijn kluisje is bij de ingang rechts, dan heb je allemaal rijen met kluisjes, de tweede rij is van mij. En dan het tweede kluisje onderaan. Wel balen dat hij zo laag zit maar boven mijn kluisje zitten geen andere kluisen maar kapstok waar je jas kunt hangen, dus dat is wel handig (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    wees blilj dat jij een kluisje heb
    ik zit o+phet mbo
    en daar zitten ook vmboleerlingen bij
    duss 1 domme sukkel leraar dacht bij zijn domme bonke kop ja laat memaar voor 1200 leerlingen 500 kluisjes gaan lopen bestellen
    dan denk k kkan dat mens net rekenen of is ie gwn dom geborenn
    nu hebben die domme vmbo leerlingen kluisjes en de mbo leerlingen niet<
    maar ja
    het is besteld je weet alleen niet wanneer het kkomt
    we hebben ook nog geen lesboekn maar wel mappen en stomme blaadjes alles op klad doen pfff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    de kluisjes van de vierdejaars zijn in de T-blok en dat is wel chill aangezien we daar bijna altijd zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mijn kluisje staan aan het begin van onze aula.. dus dat is wel handig^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Haha mijn kluisje zit onderin, maar ik heb hem voor het laatst 3 jaar geleden gebruikt. Ik haat kluisjes, ik sleur alles gewoon mee, en gooi mijn jas achter de verwarming (:


    Alis volat propriis.

    Mijn kluisje is lelijk feloranje en in de drukste gang van het hele gebouw. Maar hij zit wel op ooghoogte, gelukkig.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb géén kluisje. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb niet eens meer een kluisje. Maar mijn kluisje op de middelbare is ook eens verplaatst toen ze aan het verbouwen waren :/ Alleen stond ie toen wel op een betere/rustigere plek lol


    As travars

    ik heb in mijn schoolcarriere nooit een fijn kluisje gehad haha, dit jaar ook niet zo, ;p

    Wij hebben geen kluisjes. D:
    Ik zit ook niet op school, maar ik ga naar een leercentrum voor 1 jaartje om bij te benen wat ik gemist heb, dus ik hoop dat ik nooit super veel cursussen moet meenemen. ='D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    MonkeyPie schreef:
    weet niet, ik ga nu naar het MBO en volgens mij hadden ze op mijn school geen kluisjes, maarja heb maar vier boeken dus dat is niet erg.

    maar op het middelbaar had ik altijd een kluisje OF helemaal boven OF helemaal onder aan:|


    Zelfde, alleen moet ik wel verplicht mijn laptop meenemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MorningDream schreef:
    Wij hebben niet eens kluisjes T.T


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn kluisje op de vierde verdieping van de school, ik moet zoveel trappen op om eindelijk bij m'n kluisje te komen, HEEL irritant. Als ik helemaal beneden les heb moet ik eerst helemaal naar boven mijn jas in m'n kluisje doen, boeken pakken, etc. Echt kut.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    mijn school heeft een hele grote gang met kluisjes naast de aula. ik heb een goede plek want ik hoef niet echt veel te lopen. maar hij mag wel wat hoger, en het is altijd druk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.