• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:53 ]

    Argh,vorig jaar was mijn kluisje helemaal van beneden en er was ook nog eens een stom meisje -haar kluisje was juist boven de mijne- moest ik eerst een kwartier op haar wachten omdat ze heel sloom was. Als ik zei dat ze moest opschieten,negeerde ze me gewoon. Wss ga ik geen kluisje huren dit jaar :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb en handige :P
    Maar het langste meisje uit onze klas heeft de laagste.. arm kind.
    Hahahahaha je kluis weg -lach-


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik weet ook niet meer waar mijne staat(cat)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 16:40 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bij ons op school heb je allemaal verschillende afdelingen, voor de brugklas, de 2e, en dan vanaf de 3e voor het MAVO, HAVO en VWO. Op elke afdeling heb je een plek waar alle kluisjes staan en je heb alleen maar les op je "eigen" gedeelte. Dus das best handig, want dan zit je kluisje dichtbij.
    Ook hebben we gescheiden middag pauzes,dus tis nooit heel druk.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 16:41 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wij hebben nu een school met 3 verdiepingen, mijn kluisje is helemaal op de bovenste verdieping -_-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn kluisje staat op een goede plek, al mijn vriendinnen hebben hun kluisjes daar en het is gewoon de beste kluisjesplek van de school xd
    Alleen zit mijn kluisje wel helemaal onderaan, dus zit ik altijd op mijn knieën. Hij is trouwens geel :D


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik wel
    En 2 van mijn vriendinnen waren ook hun kluisjes kwijt vorige week xD kutverbouwing


    Alis volat propriis

    Ik heb geen kluisje meer, ik moet nu alles rondzeulen door mijn hoge school D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    Ik heb geen kluisje meer, ik moet nu alles rondzeulen door mijn hoge school D:

    Hogescholen hebben als het goed is ook kluisjes, je moet ze alleen apart huren. Vraag het even aan je SLC, die verwijst je wel naar je decaan ofzo als het bij jullie ook kan.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Er zijn amper kluisjes bij mij op school, maar ik heb er nooit een gehad.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 9:19 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahahah, ik kon de laatste dag van vorig jaar niet meer in mijn kluisje! Ze hadden de code's al veranderd en er lagen nog wat papieren in! Dat was ook niet echt leuk! :c
    Maar ik heb dit jaar mij kluisje bij de kapstokken. Best wel een goed plekje alleen is het er altijd heel druk, omdat iedereen daar ook zijn jas moet pakken en daar ook naar buiten moet.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ik heb een kluisjeeeeeeeeeeeeeee haha
    enne
    die is bigg
    met hangertjes waar je je jas aan kunt hangen
    even groot als die van amerika
    dussssssssss


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn school heeft geen kluisjes, hoe vind je die!!!
    Het heeft een kort aantal kluisjes ongv, 50 en mijn school heeft super veel leerlingen!

    Lycaon schreef:
    (...)
    Hogescholen hebben als het goed is ook kluisjes, je moet ze alleen apart huren. Vraag het even aan je SLC, die verwijst je wel naar je decaan ofzo als het bij jullie ook kan.

    Zou best kunnen, maar het boeit me niet :W
    Ik draag mijn tas amper, dus waarom zou ik xD ?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hahaa
    een jongenv an mij klas heeft een kluisje onder mij
    zeg maar er staan 2 kluisjes opelkaar
    en hij is lang dusssss haha
    en ik ben 1.56 meter lang :$
    en hij 20 cm langer denk ikixd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.