• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:53 ]

    DrarryOn schreef:
    Wij hebben geen kluisjes :')


    comfort in c h a o s

    Ik haat de plek van mijn kluisje, als ik iets moet pakken, moet ik van boven naar beneden, en weer terug, dat is zó vreselijk irritant. En daarbij zit mijn kluisje helemaal onderaan --'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:29 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Paralize schreef:
    Ik heb altijd het chilste kluisje gehad. Precies in het midden. Geen idee of dat dit jaar zo is.

    Idem, ik moest echt geen kluisje onderaan hebben :3

    Daar zal ik morgen achter komen. (krul)

    In ieder geval;
    - De school bestaat uit 6 gebouwen.
    - Overal staan kluisjes verspreid.
    - 1 zo'n deel met kluisjes is huge. (cat)


    Smile and live.

    geen idee, 't is te zien of ik een kluisje kan bemachtigen dit jaar (ik hoop van wel) en ik hoop dat ik niet te hoog of te laag moet... zoals vorig jaar wassie perfect :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Whaha :) geniaal :D

    Ik weet nog niet waar mijn kluisje zal zijn, donderdag 1ste schooldag en de week erop krijg ik pas mijn kluisje... Maar de kluisjes staan verspreid rond de speelplaats, verschillende kleuren (geel, groen, wit, blauw), groottes(klein, gemiddeld, groot) en ik hoop dat ik een grote heb...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De kluisjes bij ons op school zijn net die safe-kastjes in een hotelkamer en die van mij lag helemaal bovenaan en ik kwam er nooit bij, dus ik moest altijd een vriendin bij me hebben die me kon optillen ofzo. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Ik heb wel een fijn kluisje, vind ik.
    Maar doordat onze school een ander systeem heeft hoef ik niet de heleschool door voor lessen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik was die van mij altijd kwijt, die dingen werden echt altijd verplaatst bij ons :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op m'n school (hogeschool) hebben ze kluisjes maar daar kun je spullen voor een dag instoppen.. na een bepaalde tijd gaat ie weer op slot en kun je niet meer bij je spullen kopen.. (niet dat ik veel troep mee heb, laat staan dat ik op school zit)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Flare schreef:
    Wij hebben maar één ruimte met kluisjes op school, waar iedereen dan in de pauze en aan het eind van de dag naartoe gaat, dus is 't er ook nog altijd heel erg druk... Mijn kluisje zit bijna beneden, waardoor ik op mijn knieën of hurken moet zitten om erbij te kunnen... best stom, maar het kluisje van mijn beste vriendin zit zo hoog dat ze er amper bij kan... ):


    Ik heb ook zo'n kluisje :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik schoot zo in de lach toen ik je topic titel zag.


    To infinity and beyond •

    Je lijkt nu op Cookie van Ned Bigby enz.

    Ik loop de trap op eerste blok links.


    Firm believer of all that is magic

    Ja, maar het is wel druk. Goh, we hebben 1500 leerlingen en een kleine school, maar nou en. :')


    Destroy what destroys you.

    eerst hadden wij een mooi kluisje aan de goeie kant
    en toen verplaatsten ze hem naar de overkant(6)


    You can't not look cool with a crossbow.