• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:53 ]

    Ik heb een kluisje op de drukste plek van de school, helemaal onderin. $%&*()


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Onze school heeft maar veertig kluisjes, dus dat valt wel mee ;'p
    Er zijn ook maar tien lokalen, dus gunstig of ongunstig is een beetje hetzelfde (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 17:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wij hebben een speciale ruimte bij de ingang met alle kluisjes. Maar wij werken met een erg 'gecompliceerd kluisjes' systeem(:


    To love is to destroy.

    hihi, dat hadden wij vandaag ook allemaal. Iedereen liep verstrooid door de school zijn kluisje te zoeken. Bij mij viel het nog wel mee. Ik ben van het einde van mijn gang naar de voorkant veranderd. Aan de ene kant wel fijn, omdat ik me dan niet door iedereen heen hoef te wringen (mijn gang is de allerdrukste) maar wel irritant dat ik de hele tijd geduwd word, lol.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wij hebben twee blokken met kluisjes die redelijk centraal liggen
    Mijn kluisje is precies op ooghoogte dus ik vind het een ideaal kluisje. Enig nadeel is dat het altijd heel druk is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet of ik een kluisje heb. Want ik heb nog vakantie.

    HELEMAAL OP DE GROND(6) En het is fcking druk :@

    NEE! Die fucking idioten laten havo en vwo nerds helemaal naar een andere gebouw lopen terug lopen en weer lopen, en lopen en lopen tot je voeten er van af vallen en je dood gaat. Just saying.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Volgend jaar heb ik pas kluisje. :')

    Flare schreef:
    Wij hebben maar één ruimte met kluisjes op school, waar iedereen dan in de pauze en aan het eind van de dag naartoe gaat, dus is 't er ook nog altijd heel erg druk... Mijn kluisje zit bijna beneden, waardoor ik op mijn knieën of hurken moet zitten om erbij te kunnen... best stom, maar het kluisje van mijn beste vriendin zit zo hoog dat ze er amper bij kan... ):


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik heb er pas één volgend jaar al zou het nu ook al handig zijn..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik heb mijn kluisje helemaal beneden voor 5/6 jaar -.-


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Wij hebben gewoon veel te kleine kastjes, die aan de buitenkant van ons lokaal in de gang hangen. En die hangen dan met 3 boven elkaar, dus de onderste stakker -ik meestal (cat)-, kan op de grond gaan liggen en hopen dat 'ie niet wordt vertrappeld. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij krijgen deze week of volgende week pas de sleutel. Maar ik weet nog niet welke van mij is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik wel bij mij ook op hoofdhoogtee:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing