• Flauw te vallen. Bijna continu.. Maar ik vroeg me af, misschien zijn er meer mensen op Q met die angst? Want meestal heb ik het gevoel dat ik de enige ben die daar bang voor is..

    Zo niet, waar zijn jullie écht heel erg bang voor?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ben heel bang om dood te gaan


    Not all those who wander are lost.

    Alleen zijn


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben heel erg bang voor de botsauto's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom ben je daar bang voor, als ik vragen mag?
    Ik val zelf zo vaak flauw, en soms ben ik vergeten wat ik die hele dag gedaan heb wanneer ik weer bijkom, omdat ik een harde klap heb gehad tegen een toonbank ofseu.
    Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit meer, omdat ik het best vaak heb. :x

    Ik ben bang om dierbare te verliezen en mijn ouders teleur te stellen in mijn keuzes.:X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Waarom ben je daar bang voor, als ik vragen mag?
    Ik val zelf zo vaak flauw, en soms ben ik vergeten wat ik die hele dag gedaan heb wanneer ik weer bijkom, omdat ik een harde klap heb gehad tegen een toonbank ofseu.
    Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit meer, omdat ik het best vaak heb. :x

    Ik ben bang om dierbare te verliezen en mijn ouders teleur te stellen in mijn keuzes.:X


    Ik ben in groep 6 flauw gevallen (ik zit nu in de 2e) en toen ben ik daar dus heel bang voor geworden. Het is wel een tijdje minder geweest maar het is nu extra erg. Ik zeg altijd tegen mezelf: niet in paniek raken, het zit allemaal tussen je oren.. etc. Maar niks helpt :(


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ben bang voor naaktslakken. En om dit jaar - m'n examenjaar - weer zo vaak ziek te zijn als vorig jaar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ga muziek luisteren?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gracias schreef:
    Ik ben heel bang om dood te gaan

    En voor vuur (brand)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Honeydew schreef:
    (...)

    Ik ben in groep 6 flauw gevallen (ik zit nu in de 2e) en toen ben ik daar dus heel bang voor geworden. Het is wel een tijdje minder geweest maar het is nu extra erg. Ik zeg altijd tegen mezelf: niet in paniek raken, het zit allemaal tussen je oren.. etc. Maar niks helpt :(


    Maar hoezo zou je nu dan zo plotseling flauw kunnen vallen dan? Er is toch helemaal geen reden voor, of wel?
    Ik heb dan te weinig suiker wanneer het gebeurt, heb jij ook iets dan? Of is het puur dat je dan gespannen bent en de druk niet meer aankunt waardoor je flauw bent gevallen?
    Gewoon zo relaxed mogelijk blijven en er niet aan denken dat je flauw kunt vallen ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Snivellus schreef:
    Ga muziek luisteren?


    Heb ik al wel eens geprobeerd maar dat helpt me niet echt.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Gracias schreef:
    Ik ben heel bang om dood te gaan


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Renervatio schreef:
    (...)

    Maar hoezo zou je nu dan zo plotseling flauw kunnen vallen dan? Er is toch helemaal geen reden voor, of wel?
    Ik heb dan te weinig suiker wanneer het gebeurt, heb jij ook iets dan? Of is het puur dat je dan gespannen bent en de druk niet meer aankunt waardoor je flauw bent gevallen?
    Gewoon zo relaxed mogelijk blijven en er niet aan denken dat je flauw kunt vallen ;)


    Ik zou helemaal niet plotseling flauw kunnen vallen & dat weet ik ook wel. Maar toch ben ik er zo ontzettend bang voor -.-


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ben bang voor knallen. Hoe stom is dat... Nooit vuurwerk afsteken, met scheikunde de helft van de tijd freaken en ik ga met een grote boog om ballonnen heen. >_<


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    Ik ben bang voor knallen. Hoe stom is dat... Nooit vuurwerk afsteken, met scheikunde de helft van de tijd freaken en ik ga met een grote boog om ballonnen heen. >_<


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb last van verlatingsangst (Angst om iemand los te moeten laten waar ik veel van hou).

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 9:23 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.