• Flauw te vallen. Bijna continu.. Maar ik vroeg me af, misschien zijn er meer mensen op Q met die angst? Want meestal heb ik het gevoel dat ik de enige ben die daar bang voor is..

    Zo niet, waar zijn jullie écht heel erg bang voor?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Dilemma schreef:
    Je valt niet spontaan flauw, dan zit er iets achter. Dan zou je met een arts/psycholoog moeten gaan praten.

    Ik ben bang voor stress. Wanneer ik ga stressen gaat mijn lichaam daar ook mee kloten en dan ga ik hyperventileren, en dan ga ik flauwvallen.


    Toen ik vier jaar geleden flauw viel had ik bloedarmoede. Daar kwam het door.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Honeydew schreef:
    (...)

    Ik ben ook heel bang voor wespen! Dat komt omdat ik een keer ben gestoken door een wesp en toen flauw viel >.<


    Ja, ik ben gestoken terwijl ik gewoon met iemand aan het praten was en sindsdien geloof ik ook niemand die zegt; 'Als je rustig blijft doen wespen niets.' Ja donder mooi op:Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je angst voor flauwvallen klinkt een beetje als een irrationele angst (Je weet zelf dat je waarschijnlijk niet gaat flauwvallen, maar bent er toch bang voor)

    Ga je mensen/gebeurtenissen of iets anders uit de weg omdat je bang bent dat je dan zou kunnen flauwvallen?

    Ik ben bang om de twee mensen waar ik om geef kwijt te raken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Je angst voor flauwvallen klinkt een beetje als een irrationele angst (Je weet zelf dat je waarschijnlijk niet gaat flauwvallen, maar bent er toch bang voor)

    Ga je mensen/gebeurtenissen of iets anders uit de weg omdat je bang bent dat je dan zou kunnen flauwvallen?

    Ik ben bang om de twee mensen waar ik om geef kwijt te raken D:


    Ja, ik ga dingen wel uit de weg. Het liefste zit ik de hele dag thuis maar ik weet dat dat niet kan. En sommige dingen gebeuren gewoon, daar kan ik niet voor weglopen.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Honeydew schreef:
    (...)

    Ja, ik ga dingen wel uit de weg. Het liefste zit ik de hele dag thuis maar ik weet dat dat niet kan. En sommige dingen gebeuren gewoon, daar kan ik niet voor weglopen.


    Hm, je zou eens (als je wilt) langs de huisarts/psycholoog kunnen gaan ermee. Het klinkt als een fobie (da's dus een irrationele angst voor iets, zoals clowns, blozen, menigtes of flauwvallen, die je hindert in het dagelijks functioneren. Angst voor clowns kan bijvoorbeeld, maar als je nauwelijks meer naar buiten gaat omdat je bang bent een clown tegen te komen, heet het een fobie) en over het algemeen kunnen ze je daar goed mee helpen.

    Dus ik weet niet hoeveel het je stoort of hoe raar je het zou vinden om ermee naar een dokter/psycholoog te gaan, maar ik zou er zeker even over nadenken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hm, je zou eens (als je wilt) langs de huisarts/psycholoog kunnen gaan ermee. Het klinkt als een fobie (da's dus een irrationele angst voor iets, zoals clowns, blozen, menigtes of flauwvallen, die je hindert in het dagelijks functioneren. Angst voor clowns kan bijvoorbeeld, maar als je nauwelijks meer naar buiten gaat omdat je bang bent een clown tegen te komen, heet het een fobie) en over het algemeen kunnen ze je daar goed mee helpen.

    Dus ik weet niet hoeveel het je stoort of hoe raar je het zou vinden om ermee naar een dokter/psycholoog te gaan, maar ik zou er zeker even over nadenken :Y)


    Oke, heel erg bedankt! Ik zal er zeker over nadenken.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ben altijd heel erg bang om iemand te verliezen waarvan ik hou.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Honeydew schreef:
    (...)

    Oke, heel erg bedankt! Ik zal er zeker over nadenken.


    Graag gedaan, en mocht je het doen dan hoop ik dat ze je kunnen helpen ;)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ben als de dood dat mijn beste vriendinnen me ineens in de steek laten.
    dat heb ik namelijk al eens meegemaakt.

    ook ben ik heeeeel erg bang dat mijn vader weer aan de alcohol gaat.

    en ook ben ik heel erg bang dat ik mijn grootste droom later niet kan waar maken.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Het verliezen van iemand uit mijn gezin.

    Er alleen voor komen te staan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 0:43 ]


    ars moriendi

    Crystalflame schreef:
    Ik ben héél bang om alleen te zijn, of om niet goed genoeg te zijn.


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik ben bang voor haaien, water waar ik de bodem niet kan zien en ik word he-le-maal naar van het binnenste van komkommers. Dat sappige groene. Ik weet niet wat het is maar ik kan dat niét eten.


    It's time to be happy again.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hm, je zou eens (als je wilt) langs de huisarts/psycholoog kunnen gaan ermee. Het klinkt als een fobie (da's dus een irrationele angst voor iets, zoals clowns, blozen, menigtes of flauwvallen, die je hindert in het dagelijks functioneren. Angst voor clowns kan bijvoorbeeld, maar als je nauwelijks meer naar buiten gaat omdat je bang bent een clown tegen te komen, heet het een fobie) en over het algemeen kunnen ze je daar goed mee helpen.

    Dus ik weet niet hoeveel het je stoort of hoe raar je het zou vinden om ermee naar een dokter/psycholoog te gaan, maar ik zou er zeker even over nadenken :Y)

    Een serieuze Alwin... Wat klink je zo geleerd! ;D
    Professor A. Slenderman. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben bang voor dit examenjaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ik ben bang voor dit examenjaar.


    *raises hand*. Alleen doe ik geen examen, maar toch. Ik ben bang voor alle toetsen dit jaar.


    It's time to be happy again.