• Flauw te vallen. Bijna continu.. Maar ik vroeg me af, misschien zijn er meer mensen op Q met die angst? Want meestal heb ik het gevoel dat ik de enige ben die daar bang voor is..

    Zo niet, waar zijn jullie écht heel erg bang voor?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ben bang voor kleine ruimtes (claustrofobie).


    I love you Tim

    ik ben bang voor dood gaan.
    en clowns en poppen. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Dilemma schreef:
    Je valt niet spontaan flauw, dan zit er iets achter. Dan zou je met een arts/psycholoog moeten gaan praten.

    Ik ben bang voor stress. Wanneer ik ga stressen gaat mijn lichaam daar ook mee kloten en dan ga ik hyperventileren, en dan ga ik flauwvallen.


    maar heel vaak weten ze ook niet wat het is
    mijn zus valt ook vaak flauw en is ervoor naar de dokter geweest
    in het ziekenhuis hebben ze ook onderzoeken gedaan, en ze konden niks vinden

    heel vaak komt het door stress, maar het kan ook zijn dat je te snel opstaat

    Ik ben als de dood voor kleine ruimtes. Claustrofobie dus.

    Ik ben heel erg bang dat wat ik zeg verkeerd opgevat wordt, en dat ik de mensen die mij dierbaar zijn niet dierbaar ben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben bang voor grote ruimtes, het tegenovergestelde van claustrofobie. ;p
    En bang voor vissen, alles wat in de zee leeft, clowns, poppen, en bang voor later.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Alleen zijn,vergeten of vervangen worden, spinnen,hoogtes en kleine ruimtes.
    Veel dus -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb bindingsangst. Dus ik word al gek als ik eraan denk. /en nog wel meer.
    En ik ben zó bang om over te geven. Echt, als ik misselijk ben, denk ik meteen dat ik moet overgeven en dan trip ik enzo x'D Best annoying.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben als de dood voor kikkers/padden...


    Bad decisions make good stories.

    Draadalg, ophoping van stof, schimmel, bepaalde plantenwortels.
    Ik maakte vroeger nooit regelmatig mijn kamer schoon en toen bleek dat wanneer ik mijn bed verschoof, dat er letterlijk bolletjes stof met stofdraden bij de hoek van de muur en het vloerkleed zaten. Ik gilde het uit en dwong m'n moeder het op te zuigen want ik was als de dood, I'll tell ya. Sindsdien maak ik regelmatig mijn kamer schoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    DeSlenderman schreef:
    Je angst voor flauwvallen klinkt een beetje als een irrationele angst (Je weet zelf dat je waarschijnlijk niet gaat flauwvallen, maar bent er toch bang voor)

    Ga je mensen/gebeurtenissen of iets anders uit de weg omdat je bang bent dat je dan zou kunnen flauwvallen?

    Ik ben bang om de twee mensen waar ik om geef kwijt te raken D:

    De meeste angsten zijn irrationeel, dus echt vreemd is dat niet :] Check mij al met m'n vage angsten x'D

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 23:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bindingsangst, en het feit dat ik zo dichtbij kom bij iemand en die daarna overlijd of uit mijn leven verdwijnt.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 0:22 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben bang voor spinnen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Spirituality schreef:
    Ik ben bang voor spinnen.


    Ik vind spinnen ook wel eng :P Maar volgens mij vind iedereen spinnen wel een beetje eng?


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ben daar niet bang voor (ben ook nog nooit flauwgevallen). Maar waar ik wel bang voor ben is publieke aandacht. Ik durf zelfs niks in de klas te zeggen als de leraar iets vraagt, of op een familie feest en ik moet (bijvoorbeeld) iets tegen heel de groep zeggen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"