• Kat overleeft magnetron



    Een man stopte zijn kat in een magnetron, nadat het dier hem had gekrabd. De 20-jarige inwoner van de Britse plaats Portsmouth plaatste het dier in het keukenapparaat en liet hem vijf seconden lang ‘koken’. Hoewel het dier bloot werd gesteld aan schadelijke straling, overleefde de kat wonderwel de nachtmerrie. Wel liep het huisdier brandwonden op.

    De man kreeg een voorwaardelijke celstraf en mag de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten.


    Laten we hem daar eens in stoppen :W.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poor cat D:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik las het op msn poor cat D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arm dier aaw stomme man ik ga die kat overkopen junge


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sommige mensen zijn gewoon ziek, zoiets doe je toch niet? 0.0 Arme kat, ik ben echt blij dat dat lieve beest nog leeft en ik hoop dat ze - ondanks dat die kat vast een trauma heeft - een nieuw baasje voor hem/haar zoeken en dat die man echt nooit meer een huisdier of een magnetron in handen krijgt.


    “Love is a contradiction.”

    Omg, wie doet da nu? ;o


    Harmonia nectere passus.

    Stomme man zeg!
    Echt zielig voor die kat.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Die man is ziek.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Chicklit schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon ziek, zoiets doe je toch niet? 0.0 Arme kat, ik ben echt blij dat dat lieve beest nog leeft en ik hoop dat ze - ondanks dat die kat vast een trauma heeft - een nieuw baasje voor hem/haar zoeken en dat die man echt nooit meer een huisdier of een magnetron in handen krijgt.

    Finally een celstraf. Bitches need to get put in jail. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 11:37 ]


    All was well.

    maar die kat gaat hoogstwaarschijnlijk alsnog dood door kanker veroorzaakt door de stralingen (huil)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 11:39 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Hé, mijn kat krabt me, ik stop hem even in de magnetron? o_Ô Dat is echt ziek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil hem wel eens in een magnetron proppen. Een kijken hoe hij dat vind, asshole!


    Let it come and let it be

    Dat is inderdaad sick.
    Jemig. Ze zouden zo iemand ook even in de magnetron moeten stoppen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lets kill him. slowly. In a microwave. @_@


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Inderdaad.


    No growth of the heart is ever a waste