• Ja, dat lees je.. Iedereen heeft wel rommel in z'n schooltas zitten, naast boeken... daarom is dat mijn vraag: Wat voor rommel zit er in je schooltas? ><
    In de mijne: De verpakking van slaapmiddel (zit een verhaaltje achter...) Oude proefwerken, een puzzel voor frans en een kapotte pen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Wil je dat echt weten? O.O
    1000den papiertjes, een agenda, pennen, oude koekjes, een geplette krentenbol, 10 cent, portomonee, pakje sigaretten met 1 sigaret... Verder weet ik het niet


    Your make-up is terrible

    EUJ DANKJEWEL. Ik herinner me net dat ik nog een Fireball in mijn tas had zitten. :')
    Mijn troep: Rekenschriften, schoolboeken, aantekeningenblok, proefwerken..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wil je dat echt weten? O.O
    1000den papiertjes, een agenda, pennen, oude koekjes, een geplette krentenbol, 10 cent, portomonee, pakje sigaretten met 1 sigaret... Verder weet ik het niet

    Ieuw! Begint dat niet te schimmelen?! O.O


    Als je maar een ananas hebt..

    Tampons, papiertjes, oude verpakkingen, kapotte pennen.. en zand!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kauwgom pakjes,papiertjes,Kruimeltjes:'D,Gesloopte rekenmachine.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Ieuw! Begint dat niet te schimmelen?! O.O


    Nee, twas van vandaag


    Your make-up is terrible

    Kruimels, paracetamollen, pennen, zand en mijn portometniks.:Y)


    everything, in time

    Uhmm...
    koek kruimels,
    Pakje Camel sigaretten
    Irritante rode kut aansteker *Alsof je je kut gaan aansteken? :Y)*
    en...
    Een portomonee.

    Eum momenteel niks want hij zat in de wasmachine n.n maar normaal zitter er glittertjes in van de TMF awards van in oktober enzo :'D, geplette koekjes, rietjes van m'n drankjes, geplette kauwgompjes, en andere vieze brol.

    Ehm, mijn kam & borstel, massa's veel papiertjes, een geplette koek die er echt nasty uitziet, een balpen die ooit niét kapot was, mijn spiegel die in stukjes is gebroken I named it emospiegel :A, een lipglos, waarvan het dopje kapot is waarom gaat alles ook kapot in mijn boekentas ><, en dat is het, ik heb overlaatst mijn boekentas leeggehaald en alleen het nodige er terug ingestoken. :A

    Uhm. heel veel x:
    papier, proefwerken, kruimels, stukjes chips, potloden, pennen, volgens mij nog een broodje van vandaag o__O...


    Underdog, just look at the mess you made.

    om het kort te maken: té veel troep


    You're a star in heaven.

    schoolboeken, twee schrijfschriften, regenmachine, etui, portemonnee mp3. en alleemaal papiertjes

    en een boek xd


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn agenda troep(heel veel) Papiertjes drinken. Echt mega veel troep!!!:S

    Ik zal mijn schooltas pakken :P
    Wat er de laatste keer in zat, nu zit er niks meer in.

    Blike (Jupiler) Aansteker, Schoolschriften,Potloden,pennen,Geld,kauwgom,Tandenborstel
    ,Tandpasta,Deoderant,Scheermes,Scheerschuim,Clearasil,Pijnstillers
    en nog een hele boel onzinnige dingen x)


    Niet geschoten is altijd mis..