• Kat overleeft magnetron



    Een man stopte zijn kat in een magnetron, nadat het dier hem had gekrabd. De 20-jarige inwoner van de Britse plaats Portsmouth plaatste het dier in het keukenapparaat en liet hem vijf seconden lang ‘koken’. Hoewel het dier bloot werd gesteld aan schadelijke straling, overleefde de kat wonderwel de nachtmerrie. Wel liep het huisdier brandwonden op.

    De man kreeg een voorwaardelijke celstraf en mag de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten.


    Laten we hem daar eens in stoppen :W.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, als straf moeten ze die mens in een grote magnetron steken


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Gruwelijk gewoon


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Matched schreef:
    Er zijn ook wel eens kinderen in de magnetron gestopt, en die hebben het niet overleefd.


    Zijn er dan zo'n grote magnetrons? ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Zijn er dan zo'n grote magnetrons? ;o


    Baby's volgens mij?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Stop hem levend in zo'n oven waar ze mensen in cremeren, kijken of ie het dan nog zo leuk vind :x
    Arm beestje D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omfg, ze zouden hem in zo'n ding moeten stoppen. Asshole (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Dat is echt zielig!


    You're the only one I wish I could forget

    die man is egt ziek!!! mijn katten doen mij ook wel eens pijn en ik doe dat toch ook niet!!:@ zielig!!(huil)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Put him in de Sahara en laat hem doodgaan van honger en dorst, néh!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat kan ik me pissig maken om dat soort dingen, zeg. Bah. Ziek gewoon.


    Smile and live.

    Ik las het ook, op MSN.nl. Monsterlijk gewoon.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chicklit schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon ziek, zoiets doe je toch niet? 0.0 Arme kat, ik ben echt blij dat dat lieve beest nog leeft en ik hoop dat ze - ondanks dat die kat vast een trauma heeft - een nieuw baasje voor hem/haar zoeken en dat die man echt nooit meer een huisdier of een magnetron in handen krijgt.


    I love you Tim

    Hoe erg!
    Echt monsterlijk!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Whahaha omfg ,dat is zooo zielig! o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ziek. Echt ziek.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg