• Geen idee of dit bij story problemen of bij vragen moest, maar het is een vraag dus doe ik het maar bij de sectie vragen. x']
    Is het toegestaan om stories met seks erin te eh.. uploaden? XD hoe noem je dat nou.. activeren, uploaden, schrijven, weet ik het!
    Ik wist het niet zeker.. dus ik vraag het maar voordat ik een waarschuwing ofzoiets krijg, weet ik het. x']
    En de titel klopt niet echt. Maar oke.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ja dat mag haha
    moet je er wel 16+ bij zetten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, maar dan moet je bij de leeftijdscategorie aangeven dat het 16+ is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nee volgens mij is dat niet verboden.
    in iedergeval in je story verwerkt...
    maar ik zal het er wel altijd bij vermelden


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    GuitarsRock schreef:
    ja dat mag haha
    moet je er wel 16+ bij zetten


    en BTW : er zijn vele seksverhalen hoor! maar wel melden dat er `zulke` dingen inkomen


    -

    Dit hoort bij vragen, ja. ^-^
    Ehm, dat mag gewoon, maar dan raden we je wel aan de story 16+ te maken. Je kan onder de huisregels (onderaan de pagina) vinden wat wel en niet mag in stories. :3


    Let the Night embrace you

    Ja dat mag wel
    Maar er mogen geen filmpjes of foto's erbij denk ik.Maar dat is wel normaal denk ik.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Zekers :]
    Ik heb er een met een verkrachtingsscene, mag je gewoon schrijven. Een waarschuwing moet wel - in mijn geval aangeduid met dus de titel (Killer's Instinct [16+]) en dus de leeftijdskeuring erachter. Voor je een jong iemand voor z'n leven traumatiseert of zo (krul).

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 18:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    First schreef:
    Ja dat mag wel
    Maar er mogen geen filmpjes of foto's erbij denk ik.Maar dat is wel normaal denk ik.

    Noh, ik wou er net een hele film van gaan maken!

    nee maar oke, bedankt voor de antwoorden iedereen. x] en ik denk dat het meer bij 18plus hoort.. mensen van 16 zouden een hartverzakking krijgen.. x'D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 18:03 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Noh, ik wou er net een hele film van gaan maken!

    nee maar oke, bedankt voor de antwoorden iedereen. x] en ik denk dat het meer bij 18plus hoort.. mensen van 16 zouden een hartverzakking krijgen.. xD

    Kun je in de titel en in de beschrijving er bij zetten (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Noh, ik wou er net een hele film van gaan maken!

    nee maar oke, bedankt voor de antwoorden iedereen. x] en ik denk dat het meer bij 18plus hoort.. mensen van 16 zouden een hartverzakking krijgen.. x'D

    jij hebt zeker nooit sm verhalen hier gelezen...? x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    jij hebt zeker nooit sm verhalen hier gelezen...? x]

    Nope, toevallig niet! x´D
    Dat hoofdstuk wat ik wil uploaden komt dat ook in voor.. x] ik kreeg een hartverzakking toen ik het zelf las. (een vriendin waarmee ik schrijf heeft het geschreven)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”