• Ik ben me oma en een goede vriendin kwijtgeraakt.

    Mijn oma had alzheimer dus ze kun niet meer voor zichzelf zorgen.
    Maar mijn moeder en ik denken dat ze op een andere manier aan haar eind is gekomen....

    Mijn vriendin had geen ouders meer. vader vermoord en moeder zelfmoord gepleegd. Ze kreeg genoeg liefde van ons maar ze miste haar moeder gewoon. Ik kan nog steeds niet praten over hoe ze aan haar eind is gekomen...

    Mijn oma en beste vriendin.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn ene opa,
    mijn oma,
    mijn moeder
    de beste vriendin van mijn zus
    heel veel katte
    onze hond
    onze andere hond,
    nog een hond


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Een klasgenoot twee jaar geleden, maar dat is eigenlijk het enige van echt naaste kennissen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mezelf.


    SLOAN.

    Mijn zusje is jaren geleden overleden.
    En nog niet lang geleden mijn oom.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn oma's heb ik nooit gekend omdat ze al dood waren voordat ik geboren werd.

    De ene opa kende ik niet omdat mijn familie geen contact met hem meer had.

    De andere opa die alhzamer had en maar ja herinner dat hij enkel in de roelstoel zat en nauwelijks kon praten.

    En mijn neef.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 11:50 ]


    <3

    Glameow schreef:
    Mijn zus, mijn vader en de rest van mijn familie heb ik nooit gekend door ruzies, dus ik heb geen idee wie ik op die manier verloren heb. Maar het feit dat ik ze niet ken, laat me voelen alsof ik ze allemaal allang kwijt ben.


    Dat heb ik ook, met familie. Er zijn vast al veel meer mensen in mijn familie gestorven maar die heb ik dan nooit gekend of we hebben er nooit contact meer mee ^o)

    Maarja, de enige keer dat er mensen/dieren overleden waren die die ik al op had genoemd (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn ene oma en opa. En verder een hele hoop goudvissen en guppies. ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn vader bijna, hij lag in kunstmatige coma. Ik ben heel dankbaar aan de persoon die zijn leven heeft gered.
    3 vriendinnen en een moeder, ze zijn gestorven in een auto-ongeluk.
    Mijn oma en opa, toen ik nog heel jong was.

    Vier hamsters. Verder niemand waar ik echt contact mee had of zo.

    Oma en 2 nonkels. :C


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn oma, een nicht en een oudtante. En verder een hoop "vrienden" die niet dood zijn maar gewoon niks meer van zich laten horen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MelissaLouis schreef:
    Eigenlijk niemand..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    mijn opa's, huisdieren (een boel goudvissen, twee konijnen, een fret en een cavia) en een paar vrienden door zelfmoord. Ach, ze hebben het nu beter.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn twee opa's, mijn tante en mijn broertje. En een hamster en een stuk of driehonderd goudvissen :W

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:07 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen