• Oké, ik ben dus vegetariër. En een meisje dat ik ken ook! Alleen zegt ze: "Ik ben vegetarisch." (whahaha) En als ik haar dan uitleg dat dat verkeerd is, ("Als je vegetarisch bent, ben je van groente gemaakt", zoiets) zegt ze dat ze het niet gelooft en dat wat ik zeg niet klopt... Tja...

    Ik ben al mijn hele leven vegetariër omdat mijn ouders me zo hebben opgevoed - ze zijn dan zelf ook vegetariër en mijn broertje ook.


    Wie zijn er hier allemaal vegetariër en waarom óf waarom niet?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ben het niet omdat ik vlees te lekker vind. :'D

    Lol, dom kind :')
    Ik ben een halfjaar vegetariër geweest omdat ik problemen had met mijn stofwisseling en mijn lichaam slecht reageerde op vlees (: Nu is dat weer in orde en eet ik weer vlees, maar wel veel minder dan voordien.


    Olive

    Ik hou van vlees. (joehoe)


    They fell in love, didn't they?

    Nou ik eet dan geen vlees, maar kip en tonijn zijn te lekker, dus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik eet geen vlees, maar ik ben geen vegetariër, want als ik bijv. eet bij een van mn vrienden, en daar bieden ze me vlees aan, dan zal ik het wel uit beleefdheid opeten.


    Opgeven is geen optie.

    Ik ben geen vegetariër, volgens mij hetzelfde als jouw, omdat ik zo opgevoed ben. (:


    None but ourselves can free our minds.

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik ben het niet omdat ik vlees te lekker vind. :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil het wel worden, maar mijn moeder accepteert dat niet. Ze weigert apart te koken en ik heb daar de tijd/puf niet voor.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 18:53 ]


    everything, in time

    Tendencies schreef:
    Ik ben geen vegetariër, volgens mij hetzelfde als jouw, omdat ik zo opgevoed ben. (:

    Ik adoreer vlees. Dus nee, sorry. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    ik niet me gusta vlees:9~


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    ik niet me gusta vlees:9~


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik eet geen vlees (of vis), omdat ik van mening ben dat ik het niet nodig heb :Y) en ook omdat ik het bullshit vind als dieren onnodig mishandelt of gemartelt worden puur voor vleesproductie - en geloof me, ik kan het weten. Ik werk in een keuken dus ik weet precies waar en hoe vlees vandaan komt-. Ik noem mezelf ook geen vegetariër, omdat ik niet moeilijk ga doen over vleesextracten en vlees-smaakversterkers en dergelijke. (krul)

    Maar, dan even een vraagje aan jou. Mag jij vlees eten stel je mocht het willen? Of mag dat niet van je ouders? En eet je dan wel vis?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 18:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben geen vegetariër, daarvoor eet ik te graag vlees...
    Maar ik heb daar wel respect voor :) een vriendin van my is een vegetariër en sommige dingen zijn wel lekker (bv. boulletjes,...) alleen de hotdogs zijn niet lekker ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Captain schreef:
    Ik adoreer vlees. Dus nee, sorry. D:


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber