• Hihi, omygoood. Ik zie dit dus net op Tumblr staan dat aanstaande zondag (28 Augustus) de trailer / sneak peek van The Hunger Games online gaat. (: Can't wait! Ik begon al helemaal te freaken van de 2 seconde preview. Iemand die ook niet kan wachten?

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Escritura schreef:
    Haymitch :3

Ze zijn gewoon hetzelfde (joehoe)
    (Gelukkig, want als ze de namen zelfs al veranderen had ik de Nederlands Uitgever/Vertaler iets aangedaan. Holy..)

Ja, bij Hp was dat echt vreselijk.
    Bedankt. Ben niet zo goed in dat soort namen goed schrijven xD tenzij ik ze vaak gebruik

Happy Birthday my Potter!

Litwick schreef:
    (...)

What! Dat kan je niet menen. Ze zijn dodelijk verslavend. Ben gelijk begonnen met een vervolg story op Q _O_
    ik ben geen lees type :].ik lees boeken aleen als het van school moet ,maar als ik bij engels of nederlands een boek moet lezen neem ik de hunger game's :']

Shoganai i ne~

BeHuffelpuf schreef:
    (...)ik ben geen lees type :].ik lees boeken aleen als het van school moet ,maar als ik bij engels of nederlands een boek moet lezen neem ik de hunger game's :']

Goed zo :Y)

Escritura schreef:
    URGH =-=

Ene kant van mijn hersenen: WE MUST SEE THAT MOVIE!

Andere kant: Als we die film zien, zijn de boeken straks verpest.

(joehoe) Sucks. Maar ja. Ziet er dus awesome uit.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Escritura schreef:
    (...)

Welke namen wil je weten? XD

Uhm, ze allemaal =P
    Effie Prul is veranderd, de achternaam van Gale en Peeta toch ook?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

DrarryMORE schreef:
    (...)
    Uhm, ze allemaal =P

De achternamen zijn hetzelfde gebleven van Katniss, Gale en Peeta. Katniss Everdeen, Gale Hawthorne en Peeta Mellark heten ze in het Nederlands, zelfde als in het Engels. (:
    En echt, ik ben verliefd op Josh in zijn Peeta look, hihi.

DrarryMORE schreef:
    (...)
    Uhm, ze allemaal =P

Too lazy to write doen" just click ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Wel jammer trouwens dat Josh geen blauwe contactlenzen draagt, maar je gewoon ziet dat hij bruine ogen heeft terwijl Peeta blauwe heeft.

Escritura schreef:
    (...)

Bedankt =3

@Cinna: al die lenzen werken toch nooit, bij iedere film zie ik ze zitten... In HP bij Snape, overal in Twilight...

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Escritura schreef:
    (...)

Er zijn een paar achternamen anders, maar verder is het gewoon hetzelfde.

DrarryMORE schreef:
    (...)
    Bedankt =3

@Cinna: al die lenzen werken toch nooit, bij iedere film zie ik ze zitten... In HP bij Snape, overal in Twilight...

Nja, ik had het toch liever met blauwe ogen gezien, maar ach. Jammer dan.

De trailer word morgen (zondag 28 augustus) om 3 uur 's nachts uitgezonden op MTV. Dat betekend dat hij de volgende dag wel op youtube of zo zal staan. (:

BeHuffelpuf schreef:
    (...)ik ben geen lees type :].ik lees boeken aleen als het van school moet ,maar als ik bij engels of nederlands een boek moet lezen neem ik de hunger game's :']

Brave eileen:Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik kan niet wachten om hem te zien. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik vanacht ga opstaan om half 4 om hem te zien of niet(krul)

Ik ben echt blij dat Jennifer Lawrence, Katniss gaat spelen. Volgens mij is zij perfect voor de rol :3

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETA:9~
    Sommige vinden misschien dat Josh Hutcherson niet echt op Peeta lijkt, maar qua karakter lijkt hij precies op Peeta. Hij heeft gewoon die zachtheid over hem heen en het is gewoon moeilijk om een hekel te hebben aan Josh :')

In de serie ben ik niet echt bepaald een fan van Gale, dus eerlijk gezegd boeit het me weinig wie Gale speelt. Maar het is zeker niet moeilijk om naar Liam te moeten kijken, en volgens mij acteert hij wel oke. Dus ik vind het best:Y)

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

BeHuffelpuf schreef:
    lijkt me leuke film :'] (heeft boeken niet gelezen en ga er ook niet aan beginnen)

Big girls cry when their hearts are breaking