• Hoooi,
    Ik ben verliefd op een jongen, en hij is ook op mij.
    Hij is bijna 6 jaar ouder dan mij.
    Het kwam er dus uit, dat we allebei verliefd zijn opelkaar.
    En we hebben hier sirieuze gesprekken over.
    We voelen ons allebei klote, want we willen geen relatie aangaan vanwege de leeftijd. 6 jaar is gwn teveel. Hij is al geen tiener meer.
    Dit is zo klote.

    Mr we kiezen wel verstandig.

    Hoe oud zijn jullie dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Liefde kent geen leeftijd, meer zeg ik niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Defensive schreef:
    Hoe oud zijn jullie dan?
    15 en hij is bijna 21

    Ik zou heel goed nadenken, als hij 6 jaar ouder is, wil hij vast meer doen dan jij. Op sexueel gebied. Pas daar maar mee op.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jullie hebben verstandig gekozen, denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik zou heel goed nadenken, als hij 6 jaar ouder is, wil hij vast meer doen dan jij. Op sexueel gebied. Pas daar maar mee op.


    Indeed! ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LOVELAURA schreef:
    (...)15 en hij is bijna 21


    Ik denk dat het wel gaat, ik ben 14 en mijn vriend is 18 en dat gaat prima. Maar het is natuurlijk jullie eigen keuze, als jullie dit niet willen moeten jullie dat ook niet doen. Maar het is nog geen wereld van verschil...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    LOVELAURA schreef:
    (...)15 en hij is bijna 21

    om eerlijk te zijn vind ik dat nog wel meevallen :')
    het ligt meer aan de persoon.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LOVELAURA schreef:
    (...)15 en hij is bijna 21



    Meid, mijn nicht is net zo oud als jouw, en heeft ook een vriend van 21
    .. Maar je moet je hard volgen. Misschien werkt het wel.

    Stertke(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nou mijn ouders verschillen acht jaar, en als jij hem leuk vind en hij je snapt zal ik ervoor gaan. Maar als hij meer wilt dan alleen zoenen en jij bent daar niet klaar voor is het lastig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het een verstandige keuze.
    Hij zal veel meer willen dat jij, wat kan betekenen dat jullie relatie niet zou kunnen werken.
    Maar vinden jullie dit alleen zelf? Want misschien is een gesprek met je ouders en zijn ouders ook wel goed. Als zij het vertrouwen en jullie een soort van 'in de gaten' houden, maken jullie nog best een kans. Zeker als het echte liefde is.

    En anders kan je ook altijd wachten. 17 en 23 vind ik minder schokkend dan 15 en 21. Gewoon omdat je als 15 jarige al die dingen niet begrijpt waar een 21 jarige meemaakt. Je kan nog niet echt uit naar de dingen die hij leuk vind en andersom.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Langs de ene kant kan het wel, met geven en nemen en allebei water bij de wijn doen. Ik ken iemand die 15 is en haar vriendje is 21 en ze zijn bijna een jaar samen, dus het kan lukken.
    Langs de andere kant moet je er ook rekening mee houden dat hij op seksueel vlak al meer verwacht, hij staat anders in het leven dan jij, hij is afgestudeerd en jij gaat nog naar school.
    Goed nadenken dus.

    Als jullie allebei willen, zie ik het probleem niet, ondanks het leeftijdsverschil. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het gaat om de geestelijke afstand, niet die in jaren.


    No growth of the heart is ever a waste

    je kan het altijd proberen en als het niet gaat het dan weer stoppen