• En ik ben daar dus niet blij mee, best vreemd. Volgens mij ligt het aan het feit dat ik geen meeloper wil zijn, maar vertel dat eens aan mijn daddy. Want mijn vader zei dat we dan konden switchen van telefoon, hij heeft N 97, dus doen we een weekje gebruikt hij de telefoon -dan gebruik ik de nokia-. Eigenlijk is het een leuke idee, alle twee de telefoons hebben abonnement, en is het dus best wel eerlijk. Omdat ik sws de nokia meer ga gebruiken.

Hm, welke telefoon hebben jullie? Of wat vinden jullie van de Iphone 4.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    (...)

Omdat het abonement is heb ik 1GB internet. Zijn er leuke spelletjes? 8D

ja op de iPhone heb je wel leuke spelletjes, in iedergeval wel van die spelletjes waar je verslaafd aan raakt :'D

Life is a beautiful struggle

Samsung Star
    Prima dingetje. Ik moet nog ong anderhalfjaar wachten tot ik een nieuwe krijg, maar dat vind ik niet erg
    Ik zou wel een iphone willen hoor

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Twingo schreef:
    (...)
    ja op de iPhone heb je wel leuke spelletjes, in iedergeval wel van die spelletjes waar je verslaafd aan raakt :'D

Jeaaj! Dan ga ik onder de les spelletjes spelen. (:

ZARRY schreef:
    ik wil een iPhone 4, doodgraag.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik heb een iPhone 3g, en je bent echt geen meeloper met een iPhone 4g hoor iedereen heeft tegenwoordig een Blackberry.. Dat vind ik pas een onhandige gsm

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Taize schreef:
    Huh, gaan jullie om de week ruilen van telefoon? Dat is vaaaaag.
    Maar een iPhone heeft wel leuke apps (krul)

We hebben andere sim kaarten, en ik heb de 'kan niet met een telefoon opgescheept zitte' ziekte. Ze gaan of kapot, of ik gebruik het nooit meer.

Incarcerous schreef:
    Ik heb een iPhone 3g, en je bent echt geen meeloper met een iPhone 4g hoor iedereen heeft tegenwoordig een Blackberry.. Dat vind ik pas een onhandige gsm

ik vind het juist wel makelijk dat veel mensen een blackberry hebben, je kunt dan ook met meer mensen pingen. :Y) nouja ik heb een blackberry, en ik doe het alleen voor het pingen/msn/twitter/tumblr/facebook etc. want smsjes komen soms niet aan bij mij, of het duurt heel lang voor ik ze krijg, en oproepen krijg ik soms ook niet binnen. maar verder is het wel een fijne mobiel. (:

Twingo schreef:
    (...)
    ik vind het juist wel makelijk dat veel mensen een blackberry hebben, je kunt dan ook met meer mensen pingen. :Y) nouja ik heb een blackberry, en ik doe het alleen voor het pingen/msn/twitter/tumblr/facebook etc. want smsjes komen soms niet aan bij mij, of het duurt heel lang voor ik ze krijg, en oproepen krijg ik soms ook niet binnen. maar verder is het wel een fijne mobiel. (:

Met een iPhone kan je ook pingen :Y)

Incarcerous schreef:
    (...)

Met een iPhone kan je ook pingen :Y)

ja met pingchat en what's app toch? of zit er geen gratis what's app op een iPhone, jawel toch?

[ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:25 ]

Twingo schreef:
    (...)
    ja met pingchat en what's app toch? of zit er geen gratis what's app op een iPhone, jawel toch?

What's app ken ik precies niet, hahah :$ Ik gebruik pingchat ^-^

Die nokia N97 wou ik zo graag D:
    Maar hij ging mijn budget te boven, jammer genoeg.
    Nu heb ik een Samsung Star Wifi, en ik ben er niet echt tevreden over

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Mag ik dan die iPhone als jij hem niet wilt hebben? ._.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Incarcerous schreef:
    (...)

What's app ken ik precies niet, hahah :$ Ik gebruik pingchat ^-^

what's app is ook een soort pingen, maar dan gaat het via je nummer, dus bijvoorbeeld jij hebt what's app gedownload, je hebt mijn nummer, ik heb ook what's app kunnen we gratis smsen. :'D

Ik heb een LG nu maar krijg samsung chat voor 2 de keer ;d

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Negligible schreef:
    Die nokia N97 wou ik zo graag D:
    Maar hij ging mijn budget te boven, jammer genoeg.
    Nu heb ik een Samsung Star Wifi, en ik ben er niet echt tevreden over

Als je abonement neemt kan je hem wel halen?