• En dan bedoel ik gewoon mijn leven.
    Ja echt ik ben het kotsbeu.
    Mijn ma en pa hebben weer kletsend ruzie en nu kwam mijn pa thuis, helemaal zat. Hij heeft mijn mama geslagen waar ik bij was, mijn zus is kei hard aan het huilen en aan het roepen en mijn pa zegt dat hij zelfmoord gaat plegen.
    Ik ben het hier echt beu, echt gewoon kotsbeu. Ik wil hier niet meer leven, ik wil hier gewoon wég.

    Void schreef:
    (...)

    Het is weglopen, daar los je niets mee op en bovendien kun je er anderen alleen maar pijn mee doen.D:


    En wat nou als die anderen jou pijn hebben gedaan? Dan is het gewoon karma die tegen ze bitcht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    En wat nou als die anderen jou pijn hebben gedaan? Dan is het gewoon karma die tegen ze bitcht.


    Als je het zelf beslist, vind ik het niet echt karma. En het kan nooit zo zijn dat iedereen je pijn doet, er zijn altijd mensen die van je houden en die doe jij ontzettend veel pijn. Waarom moeten zij lijden, omdat jij "karma" in werking wil zetten.

    Ik vind zelfmoord ergens wat egoïstisch. Beoordeel me nu niet te hard, want ik ben er twee van mijn beste vriendinnen aan verloren. Toch, ik vind niet dat je mensen zomaar achter kunt laten. Ik denk ook niet dat de topic maakster daar blij mee zal zijn, want dan weet ze niet hoe het met haar zus en moeder afloopt.


    everything, in time

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    Food.

    Void schreef:
    (...)

    Als je het zelf beslist, vind ik het niet echt karma. En het kan nooit zo zijn dat iedereen je pijn doet, er zijn altijd mensen die van je houden en die doe jij ontzettend veel pijn. Waarom moeten zij lijden, omdat jij "karma" in werking wil zetten.

    Ik vind zelfmoord ergens wat egoïstisch. Beoordeel me nu niet te hard, want ik ben er twee van mijn beste vriendinnen aan verloren. Toch, ik vind niet dat je mensen zomaar achter kunt laten. Ik denk ook niet dat de topic maakster daar blij mee zal zijn, want dan weet ze niet hoe het met haar zus en moeder afloopt.


    Ik weet hoe het is om mensen aan zelfmoord te verliezen, maar het waren hun keuzes. Er zijn maar weinig mensen die echt van me houden dus heb ik echt vaker dan één keer aan zelfmoord gedacht. Gewoon omdat mensen me niet kennen en verkeerd over mij denken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik weet hoe het is om mensen aan zelfmoord te verliezen, maar het waren hun keuzes. Er zijn maar weinig mensen die echt van me houden dus heb ik echt vaker dan één keer aan zelfmoord gedacht. Gewoon omdat mensen me niet kennen en verkeerd over mij denken.


    Familie houdt altijd van je.
    Soms zie je inderdaad gezinnen waar het superslecht gaat, maar ook zij hebben wel een oma/opa/tante/oom noem maar op die van hen houdt.


    everything, in time

    Lieve meid, ik vind het echt vreselijk voor je. Ik raad je 2 dingen aan, ten eerste bel de politie voor huiselijk geweld. Daar lijden jij, je zus en jou moeder onder en dat mag gewoon niet. Ten tweede moet jij er even tussenuit, ga even naar het park of gewoon een rondje lopen. Ga ergens liggen en maak je hoofd liggen. Denk aan niks en kom tot rust. Ik wens je heel veel sterkte <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    Shoganai i ne~