• En dan bedoel ik gewoon mijn leven.
    Ja echt ik ben het kotsbeu.
    Mijn ma en pa hebben weer kletsend ruzie en nu kwam mijn pa thuis, helemaal zat. Hij heeft mijn mama geslagen waar ik bij was, mijn zus is kei hard aan het huilen en aan het roepen en mijn pa zegt dat hij zelfmoord gaat plegen.
    Ik ben het hier echt beu, echt gewoon kotsbeu. Ik wil hier niet meer leven, ik wil hier gewoon wég.

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou ook de politie bellen. Dat je vader zoiets roept, betekent echt niet dat hij meteen morgen voor een trein springt of iets dergelijks. Meestal zijn degene die het hardst roepen dat ze zelfmoord gaan plegen, degene die het juist niet doen. Ik denk dat je vader aandacht nodig heeft en het denk op deze manier te krijgen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Damn heftig O.O


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je kunt nu twee dingen doen: 1. sterk zijn, naar de politie gaan en alles aangeven.
    of 2. zelfmoord plegen. Ik ben sterk tegen dat tweede dus ga ik ervan uit dat je mijn eerste tip opvolgt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bel de politie of desnoods kinder telefoon!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 22:42 ]

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Meid, dit is niet normaal.
    Bel de politie, ik weet dat dit misschien moeilijk is, maar doet het.
    Dit is echt het beste.
    En als je echt niet durft bel dan iemand uit de familie op.


    Where words fail, music speaks

    Alhoewel ik al in dezelfde situatie heb gezeten heb ik niet echt raad voor je. De keren dat de politie kwam hebben ze niet echt veel gedaan. Ik sloot me meestal op in m'n kamer toen zo'n dingen gebeurden. Maar als hij echt van jullie houdt zal hij niet zoiets doen als zelfmoord plegen.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    wow heftig dat lijkt me echt heel erg. kan je niet vragen of je een tijdje bij een vriendin mag wonen? zodat je even tot rust kan komen?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Snivellus schreef:
    Je kunt nu twee dingen doen: 1. sterk zijn, naar de politie gaan en alles aangeven.
    of 2. zelfmoord plegen. Ik ben sterk tegen dat tweede dus ga ik ervan uit dat je mijn eerste tip opvolgt.


    Zelfmoord is nooit een oplossing, dus dat is 's werelds slechtste punt 2.:'D

    Je zou echt naar de politie moeten gaan, want dit is niet normaal.


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Zelfmoord is nooit een oplossing, dus dat is 's werelds slechtste punt 2.:'D

    Je zou echt naar de politie moeten gaan, want dit is niet normaal.


    Ik denk er anders over, maar goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik denk er anders over, maar goed.


    Het is weglopen, daar los je niets mee op en bovendien kun je er anderen alleen maar pijn mee doen.D:


    everything, in time

    Kinderpolitie bellen, ik zeg het niet graag maar ik denk dat het het beste is dat jullie met z'n 3en echt ergens anders worden opgevangen

    ( Jij, je moeder en zus)


    Firm believer of all that is magic