• En dan bedoel ik gewoon mijn leven.
    Ja echt ik ben het kotsbeu.
    Mijn ma en pa hebben weer kletsend ruzie en nu kwam mijn pa thuis, helemaal zat. Hij heeft mijn mama geslagen waar ik bij was, mijn zus is kei hard aan het huilen en aan het roepen en mijn pa zegt dat hij zelfmoord gaat plegen.
    Ik ben het hier echt beu, echt gewoon kotsbeu. Ik wil hier niet meer leven, ik wil hier gewoon wég.

    Abrazo schreef:
    Maar ik ben gewoon bang dat mijn pa het echt meent, dat hij morgen serieus zelfmoord gaat willen plegen & dan nog eens de politie op hem afsturen ...

    Jullie in zijn afgrond meesleuren is ook geen optie..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CountMeIn schreef:
    Probeer morgen even afstand te nemen van huis. Loop naar een parkje in de buurt en ga gewoon in het gras liggen en even aan neits denken, wolken staren, tekenen. Iets om tot rust te komen, want lieve schat, als ik het zo lees heb je écht even rust nodig.


    I love you Tim

    Bel de politie echt waar. Al shij echt zelfmoord moet plegen kunnen zij hem tegen houden en dat hij je ma slaat en dan niet gewoon een stootje valt onder huiselijkgeweld.

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ga met je vader praten en breng hem op andere gedachten.
    Sterkte xxx


    Let the Night embrace you

    C18 schreef:
    (...)
    Jullie in zijn afgrond meesleuren is ook geen optie..

    Ik weet het :/ pff

    Nu is mijn pa al twee uur weg, hij ging wandelen zei hij, maar hij is nog steeds niet terug.

    Ik voel me ook klóte. Maar ik zou echt de politie bellen. Of anders naar je vriendinnen toe gaan?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn moeder wandelt ook wel eens zo lang.. Zou er niet meteen teveel over nadenken!


    -

    Blijf doorzetten!
    Ik zou om hulp vragen bij goede vrienden of als het echt zo erg is de politie bellen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Misschien de kindertelefoon bellen of inderdaad de politie, dit kan echt niet langer!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dit is niet normaal, schakel ajb hulp in.


    I was an angel living in the garden of evil

    Abrazo schreef:
    Maar ik ben gewoon bang dat mijn pa het echt meent, dat hij morgen serieus zelfmoord gaat willen plegen & dan nog eens de politie op hem afsturen ...


    Dat is juist een extra reden om er iemand bij te halen die hier echt iets aan kan doen. Bel de politie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    C18 schreef:
    Bel de politie, serieus.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."