• ik wil even mijn mening kwijt! ik wil geen haat berichtjes!

    ik vind het gemeen van bill dat hij alles overneemt, ik bedoel misschien wilt gustav meer praten, ik ken hem niet persoonlijk of te goed. maar het kan best! JB doet dat niet. hun hebben gelijke kansen look:

    -ze rocken
    -ze zijn lekker,leuk,heet
    -ze wonen in de stad van aandacht dus hun eisen niet meer.
    -hun hebben eerljke kansen,

    en th?

    die trippen hem dood voor de aandacht.
    bill die kwebbeld, en dankt niet even georg/gustav wilt wat kwijt
    en tom omg¬¬ hoe laag kun je gaan hij is 19, en hij pest georg , ik dacht dat ze vrienden waren.!

    dit moest ik kwijt!

    xxxVIP

    damn ik word gek van al die verschillende mensen die hun mening in een nieuw topic willen openen.
    Damn

    Wat wil je eraan doen? Voor hun tourbus gaan liggen en dan ervoor zorgen dat naar geen interview meer kunnen? ='D

    damn ik word gek van al die verschillende mensen die hun mening in een nieuw topic willen openen.
    Damn


    sorry Bomm :X(A)

    Even vraag, slaag me niet dood; ben jij fan van tokio hotel?
    Nja dat pesten is om te lachen, heb ik niets tegen ^^ en Bill..is gewoon een prater. Ze vroegen eens aan Gustav of hij wat te zeggen had, en toen zei hij euhm..nein. Ja, dan krijgt hij de kans en zegt hij niets (: Gustav is gewoon niet zo een prater. En georg zegt af en toe ook wel eens iets, alleen hoor je het misschien niet omdat bill/tom dan ook praat..


    -

    Ik kan ook dingens over jb zegge.
    maar da ga ik echt ni doen of ik krijg al die fans tege mij.
    en ik weet zeker da gij verkeerd zit over th.
    en meer ga ik ni zegge ;]

    Wat wil je eraan doen? Voor hun tourbus gaan liggen en dan ervoor zorgen dat naar geen interview meer kunnen? ='D


    als ze daardoor minder arrogant worden JA x'D

    Even vraag, slaag me niet dood; ben jij fan van tokio hotel?
    Nja dat pesten is om te lachen, heb ik niets tegen ^^ en Bill..is gewoon een prater. Ze vroegen eens aan Gustav of hij wat te zeggen had, en toen zei hij euhm..nein. Ja, dan krijgt hij de kans en zegt hij niets (: Gustav is gewoon niet zo een prater. En georg zegt af en toe ook wel eens iets, alleen hoor je het misschien niet omdat bill/tom dan ook praat..


    jup, al 4 jaar. samen met TugbaDIAMOND

    Ik weet niet hoe ver dat pesten gaat, maar als ik het zo lees duurt het niet lang meer of Georg nokt ermee:P
    Ik ben het helemaal met je eens. Mede door die commerciele shit (radiootjes bij de Mac, Omg ¬¬!) ben ik al zo'n 90% afgekickt van mijn fanheid.

    Dat was even mijn zegje.
    Dit is dus géén haatbericht:P


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    als ze daardoor minder arrogant worden JA x'D
    Arro zou ik het nou niet willen noemen. Ik denk wel dat ze er dan wat van hadden gezegd en dat Bill dan minder praatte en Tom minder pestte.

    (...)
    sorry Bomm :X(A)

    Niet tegen jou persoonlijk ofzo, maar het irriteerd gewoon over het algemeen. [/negeer het maar maar ik moest het even kwijt]
    probeer je mening in een al bestaand topic te uiten.
    Ik vind/weet ook zoveel maar ga daar ook niet elke keer een topic voor aanmaken zodat mensen het lezen. -algemene frustratie-

    Wow sommige mensen reageren echt eehm? Like,Gemeen!Laat haar toch Wat denken jullie ¬¬ Jullie beschermen TH terwijl jullie ze niet eens kennen die gasten beslissen hun eigen leven hoor! Jij kan niet zomaar zeggen BILL is niet arogant! Nou en hoe weet jij dat? Ken je hem persoonlijk NEE! dus sommige mensen moeten echt de bek dicht houden hier.


    Pictures fade away, but memories are forever

    En trouwens je kan niet 4 jaar fan zijn van Tokio Hotel. Ze zijn pas 3 jaar bekend.
    Geen gelul over devilisch svp wat daarmee maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig.

    Wow sommige mensen reageren echt eehm? Like,Gemeen!Laat haar toch Wat denken jullie ¬¬ Jullie beschermen TH terwijl jullie ze niet eens kennen die gasten beslissen hun eigen leven hoor! Jij kan niet zomaar zeggen BILL is niet arogant! Nou en hoe weet jij dat? Ken je hem persoonlijk NEE! dus sommige mensen moeten echt de bek dicht houden hier.



    A-MEN!(yeah)


    I want my bloody cheese now!^^

    Wow sommige mensen reageren echt eehm? Like,Gemeen!Laat haar toch Wat denken jullie ¬¬ Jullie beschermen TH terwijl jullie ze niet eens kennen die gasten beslissen hun eigen leven hoor! Jij kan niet zomaar zeggen BILL is niet arogant! Nou en hoe weet jij dat? Ken je hem persoonlijk NEE! dus sommige mensen moeten echt de bek dicht houden hier.
    ik wil geen ruzie veroorzaken. Maar als zij haar mening zegt, zeg ik ook mijn mening en ik zeg ook niet dat hij Niet arro is.

    (...) ik wil geen ruzie veroorzaken. Maar als zij haar mening zegt, zeg ik ook mijn mening en ik zeg ook niet dat hij Niet arro is.

    Ja en jij voelt je aangesproken?


    Pictures fade away, but memories are forever