• Hebben jullie dat ook wel eens dat je beste vriendin je niet begrijpt? Ik heb het nu juist voor gehad, ik voel me rot en weet dat ik het nu niet kan oplossen. Ze wil dat ik haar met rust laat en doe ik dus ook maar het gevoel gaat niet weg.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Misschien moet je haar ook écht even met rust laten & over een tijdje weer met haar praten?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, ken ik.

    Waarom? Wat heb je dan verkeerd gedaan/gezegd volgens haar?


    All I have in life, is my imagniation.

    Gaelic schreef:
    Misschien moet je haar ook écht even met rust laten & over een tijdje weer met haar praten?



    Ik denk niet dat dat zo gemakkelijk zal zijn maar ik zal het proberen, in sommige dinge begrijpt ze me echt niet en kan ik er niets aandoen dat ze kwaad is gewoon omdat ze me niet begrijpt..


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Ja,ze draait wel maak je niet te druk.
    Misschien wil ze wel even alleen zijn,alles op een rijtje zetten?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja, ik vond iemand leuk (mijn beste vriend die ik nog steeds leuk vind eigenlijk) maar met feestjes wil hij wel eens wiet roken. Nou, daar ging mijn beste vriendin heen. Dat hij een bad boy was, dat hij slecht was. Maar dat is dus niet zo, ze kent hem niet. Het is irritant als ze dat niet begrijpen. Want beste vriendinnen horen je te begrijpen en dat is dan ingewikkeld. Gaat over (bij mij in ieder geval)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Videotape schreef:
    Waarom? Wat heb je dan verkeerd gedaan/gezegd volgens haar?



    Ze denkt dat ik een verkeerde beslissing heb genomen maar ze weet mijn rede/doel niet, maar als ze dat zou weten zou ze dat al zeker niet begrijpen. Ze is gewoon soms zo verschillend van mij dat ik soms echt denk 'ben je wel echt mijn beste vriendin?' 'Of kan je dat wel zijn?'


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Stray schreef:
    Ja, ik vond iemand leuk (mijn beste vriend die ik nog steeds leuk vind eigenlijk) maar met feestjes wil hij wel eens wiet roken. Nou, daar ging mijn beste vriendin heen. Dat hij een bad boy was, dat hij slecht was. Maar dat is dus niet zo, ze kent hem niet. Het is irritant als ze dat niet begrijpen. Want beste vriendinnen horen je te begrijpen en dat is dan ingewikkeld. Gaat over (bij mij in ieder geval)



    Ja, dat is idd wel irritant. Ik denk soms dat ze me gewoon niet zo goed kent dan ze denkt.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Codex schreef:
    (...)


    Ze denkt dat ik een verkeerde beslissing heb genomen maar ze weet mijn rede/doel niet, maar als ze dat zou weten zou ze dat al zeker niet begrijpen. Ze is gewoon soms zo verschillend van mij dat ik soms echt denk 'ben je wel echt mijn beste vriendin?' 'Of kan je dat wel zijn?'


    awh, schat toch, het komt wel goed (flower)


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    awh, schat toch, het komt wel goed (flower)


    Nja, ik hoop het want ik voel me er echt slecht bij.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Codex schreef:
    (...)


    Ze denkt dat ik een verkeerde beslissing heb genomen maar ze weet mijn rede/doel niet, maar als ze dat zou weten zou ze dat al zeker niet begrijpen. Ze is gewoon soms zo verschillend van mij dat ik soms echt denk 'ben je wel echt mijn beste vriendin?' 'Of kan je dat wel zijn?'


    Dit klinkt echt heel bekend mijn beste vriendin heeft ook zulke dingen je raakt er aan gewent geloof me

    Het komt wel goed (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja. Kan ik je erover pb'en?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Ja. Kan ik je erover pb'en?


    Van mij wel! Stuur maar een pb!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Daarom vraag ik nooit iemand om hulp.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Daarom vraag ik nooit iemand om hulp.[/quote


    Oei?


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape