• We hebben weer een nieuwe handige functie: Mijn Dashboard

    Het is een overzichtspagina waaruit je een heleboel functies direct kunt benaderen.

    Hoop dat jullie het wat vinden :) Suggesties zijn altijd welkom.

    Er wordt nog even gekeken waar de link naar Mijn Dashboard precies komt te staan. Of dit boven dan wel onder de link Mijn Profiel is ;)

    http://www.quizlet.nl/dashboard/


    Dit is mijn signature...

    Hmm ik vind hem wel handig, maar ik doe alles toch via de links aan de linker kant dus ik heb er vrij weinig aan.
    Alsnog goed gedaan Rutger (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    Hmm ik vind hem wel handig, maar ik doe alles toch via de links aan de linker kant dus ik heb er vrij weinig aan.
    Alsnog goed gedaan Rutger (bloos)


    Schhhhh-lijmbal (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Schhhhh-lijmbal (bloos)

    Pffft, ik zeg gewoon mijn mening. Ik zeg toch ook dat ik het amper zal gebruiken. Ik vind anderen meer slijmen dan ik, ik zeg gewoon mijn mening xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    (...)

    ...

    Als u dat doet vind ik u nog meer epic dan ik nu al vind :Y)

    Done :D

    Geef maar aan welke andere onderdelen er allemaal bij zouden kunnen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Vraagje;
    Kan je ook de volgorde van je stories veranderen op je dashboard?
    Want ze staan bij mij in een andere volgorde dan bij mijn stories, en dat vind ik nogal onoverzichtelijk. (:

    Ik weet dat het de 2e x is dat ik het vraag, maar de 1e keer kreeg ik geen antwoord ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    Vraagje;
    Kan je ook de volgorde van je stories veranderen op je dashboard?
    Want ze staan bij mij in een andere volgorde dan bij mijn stories, en dat vind ik nogal onoverzichtelijk. (:

    Ik weet dat het de 2e x is dat ik het vraag, maar de 1e keer kreeg ik geen antwoord ):

    Ik heb het voor je aangepast (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik heb het voor je aangepast (Y)


    Thankyouuu <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nice (bloos)


    Olive

    Het is echt heel handig, wat ik raar vind is dat sommige het direct als ze quizlet openen op die pagina terecht komen, bij mij moet ik er eerst op klikken.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ... Nee, nu vind ik het gewoon epic. 8D Dankje Rutger!
    *Gaat met het aanpasknopje spelen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bedankt voor het aan pas knopje. :D

    Kom naar twee weken eindelijk weer is op Q ( stomme Internet lOze camping) en zag het meteen staan. Lekker handig en overzichtelijk. Alles by elkaar op een pagina. De rest kan weg haha helemaal top!!!! Xxx


    I want my bloody cheese now!^^

    Hij wordt steeds mooier! (:

    Ik mis er trouwens wel een beetje de favorieten en de abo's.


    Felix