• -wat een titel x'D-

    maar goed, (krul)

    ik heb dus binnenkort pw,
    en ik snap de methodes van uitrekenen,
    maar het punt is :3
    dan krijg je een ruimtelijk figuur -zoals dat zo mooi heet- of een andere tekening die je zelf in elkaar moet zetten, en dan weet ik niet welke ik moet gebruiken, omdat like ; ik zie dat niet :3
    Of ik maak natuurlijk de tekening fout x'D (krul)

    Maar ik wil geen onvoldoende halen voor dat pw, en ik ben bang dat er best wel een kans in zit dat ik dat ga halen :3
    dus wie weet er een wondermiddeltje om dat wel te zien? :3

    -en ik ga heel hard oefenen dit weekend enzo :3-

    Wondermiddeltje a la leuke jongen die je bijles wilt geven? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Wondermiddeltje a la leuke jongen die je bijles wilt geven? (krul)

    mmh.. ik weet niet of dat helpt :x
    en daar is het al te laat voor x'D
    -dat pw is volgende week oooit (A)-
    en ik heb eignelijk geen tijd voor bijles :3

    Uhm goh volgens mijn leraar had je vroeger met blokjes en lego moeten spelen. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Uhm goh volgens mijn leraar had je vroeger met blokjes en lego moeten spelen. :Y)

    hahahah,, misschien heb ik het nog liggen?
    x'D
    zal ik het gaan zoeken x'D

    Duo schreef:
    (...)
    hahahah,, misschien heb ik het nog liggen?
    x'D
    zal ik het gaan zoeken x'D

    Hahaha, mijn wiskunde leraar is geschift hoor. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heeft met je motoriek te maken, waarschijnlijk ben je ook slecht in legpuzzels?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat moesteen wij oook!
    voor dat proefwerk had ik een 5,1!
    Ik vond het ook moeilijk.. dus ja.


    The way we live, is the way we die

    ik heb geen idee maar als je het gevonden heb zou je het dan met me willen delen:p


    love is in the air... but i can't fly

    Toen had ik een 2.6 :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Schetsen. Dan zie ik het tenminste altijd sneller.

    De enige tip die ik kan geven is veel oefenen. Als je veel oefeningen maakt, zal je vast wel merken dat het beter begint te lukken.
    En waarschijnlijk zullen de oefeningen op het pw, ongeveer dezelfde zijn als die die je in de les gemaakt hebt!
    Alvast veels succes! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Caithlyn schreef:
    Dat heeft met je motoriek te maken, waarschijnlijk ben je ook slecht in legpuzzels?

    hahaa, jaaa (krul)

    UNCOMMON schreef:
    Schetsen. Dan zie ik het tenminste altijd sneller.

    ik doe dat ook altijd, maar dan moet je van die hulplijnen gaan tekenen en dan is het in een keer een stuk minder duidelijk , in mijn tekeningen (krul)
    x'D

    Duo schreef:
    (...)
    ik doe dat ook altijd, maar dan moet je van die hulplijnen gaan tekenen en dan is het in een keer een stuk minder duidelijk , in mijn tekeningen (krul)
    x'D

    Dan doe je het op een apart blaadje, hoeft je leraar het niet te zien. En of het onduidelijk is, maakt ook niet uit - als je zelf maar onderscheid kan maken..
    Succes alvast! :]

    Het schijnt dat als je tien minuten van tevoren Mozart gaat luisteren, dat je ruimtelijk inzicht verbetert.
    Heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd xd


    What's the point of living, when there's no death?