• We hebben weer een nieuwe handige functie: Mijn Dashboard

    Het is een overzichtspagina waaruit je een heleboel functies direct kunt benaderen.

    Hoop dat jullie het wat vinden :) Suggesties zijn altijd welkom.

    Er wordt nog even gekeken waar de link naar Mijn Dashboard precies komt te staan. Of dit boven dan wel onder de link Mijn Profiel is ;)

    http://www.quizlet.nl/dashboard/


    Dit is mijn signature...

    Vraagje;
    Kan je ook de volgorde van je stories veranderen op je dashboard?
    Want ze staan bij mij in een andere volgorde dan bij mijn stories, en dat vind ik nogal onoverzichtelijk. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    kunnen anderen jouw deskbord ook zien???


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mijn vrienden en mijn profiel is er bij gekomen :Y) Ook heel handig!

    *Gaat nu even hopen op een Abonementen stukje*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lekker handig :Y) dank je wel (:


    everything you imagined, and more...

    ICheetah schreef:
    kunnen anderen jouw deskbord ook zien???

    Nee, het Dashboard is per persoon anders. Iedereen ziet dus zijn eigen Dashboard.


    Dit is mijn signature...

    Basilisk schreef:
    Nice job :Y)

    Ben ik trouwens de enige die die koppen bij 'Mijn Dashboard' (je weet wel, waar stories en quizzen staat) echt heel mooi lettertype vind :'D.

    Daar ben ik erg blij om! Heb behoorlijk wat tijd verspilt met lettertypes vergelijken :P

    Ik zal eens kijken of ik op zijn tijd op meer plekken dat lettertype kan gebruiken.

    En misschien dat er ooit wel een optie komt om meer lettertypes in je template te gebruiken.


    Dit is mijn signature...

    Escritura schreef:
    Mijn vrienden en mijn profiel is er bij gekomen :Y) Ook heel handig!

    *Gaat nu even hopen op een Abonementen stukje*

    Het Dashboard is nu vol. Ik ga binnenkort kijken of het mogelijk is om het Dashboard aanpasbaar te maken. Daardoor zou je zelf kunnen bepalen welke onderdelen je precies wilt zien.


    Dit is mijn signature...

    Leuk! Ik vraag me wel af wat dat lettertype is. (:


    comfort in c h a o s

    Rutger schreef:
    (...)
    Daar ben ik erg blij om! Heb behoorlijk wat tijd verspilt met lettertypes vergelijken :P

    Ik zal eens kijken of ik op zijn tijd op meer plekken dat lettertype kan gebruiken.

    En misschien dat er ooit wel een optie komt om meer lettertypes in je template te gebruiken.


    Als u dat doet, bent u echt mijn held!;o

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 10:14 ]


    everything, in time

    Ik zag hem staan, en ik dacht: Wattee.. Maar nu snap ik het :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Romanian schreef:
    Nice job. :Y)


    I love you Tim

    Great, echt super handig en overzichtelijk! :)

    Rutger schreef:
    (...)
    Het Dashboard is nu vol. Ik ga binnenkort kijken of het mogelijk is om het Dashboard aanpasbaar te maken. Daardoor zou je zelf kunnen bepalen welke onderdelen je precies wilt zien.


    ...

    Als u dat doet vind ik u nog meer epic dan ik nu al vind :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wel leuk en handig(duivel)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Handig :'D.
    Wow dat ding zit er min al 3 dagen en merk het nu pas O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor