• en jij mag mee op een boot om te overleven (ark van noach zegmaar) wat neem jij mee?

    je mag 2 dingen meenemen.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    DeSlenderman schreef:
    Een sabel en een enterhaak. Ik enter andere boten en steel de twee dingen die iedereen mocht meenemen van iedereen!


    geniaal!!


    Cool, neat, swell -Cry

    Charlie en een levensvoorraad aan voedsel. (cat)


    All was well.

    M'n videocamera en m'n schrift,


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.

    Dat weet ik echt niet. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik neem mijn familie mee, en Jared Leto:9~


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1 tas met mijn huisdieren, en mijn familie erin. :Y)
    1 tas met nog kleren en zo. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een tas met eten en spulletjes, en mijn vriend :Y)


    Alis volat propriis.

    Mijn moeder en mijn beste vriendin.

    Een pistool en een enorme rugzak vol kogels dan schiet ik iedereen neer en heb ik alle spullen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    Let it come and let it be

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    | Reality is for people that lack imagination |

    En dan heb je van die mensen die flippen 'm en dan schieten ze zomaar mensen dood uit angst, rivaliteit, haat etc. o__o Een hengel met lokaas :'D Dan gebruik ik die vissen wel om te onderhandelen, if needed (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'