• en jij mag mee op een boot om te overleven (ark van noach zegmaar) wat neem jij mee?

    je mag 2 dingen meenemen.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Johnny Depp en mijn ouders. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mijn mobiel, en de lader. :Y)
    niet dat je daar stroom hebt, maar dat boeit me niet xd


    Life is a beautiful struggle

    Een zak vol met pennen en een zak vol met schriften.


    Olive

    Mp3 en een boekenkast vol boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik neem twee enorme kipling tassen, de ene een hele voorraad aan eten en de andere de dagelijkse benodigheden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn vriend en mijn Blackberry.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    Ik neem twee enorme kipling tassen, de ene een hele voorraad aan eten en de andere de dagelijkse benodigheden.


    Hahaah geniaaal :'D


    I will be.

    Ehm, mijn vriendje (mocht ik die hebben) en sigaretjes.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    Here & Now

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.



    waha XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    All I have in life, is my imagniation.

    Een sabel en een enterhaak. Ik enter andere boten en steel de twee dingen die iedereen mocht meenemen van iedereen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    Ik neem twee enorme kipling tassen, de ene een hele voorraad aan eten en de andere de dagelijkse benodigheden.

    Precies!:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zie ik dan wel, ik kan niet kiezen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Masai schreef:
    Een pistool en een kogel. 2 dingen zijn namelijk te weinig voor mij om rede te hebben om te blijven leven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.