• De nederlandse Katniss is de wereldberoemde Katy.Als ze op een dag aan haar Amerikaansetour begint gebeurt er iets vreemd.Als ze haar eerste concert geeft in Seattle valt haar oog op een hele vreemde maar ook aantrekkelijke jongen.

    Als Seth Clearwater op een dag verplicht wordt om met zijn zus Leah naar een concert gaan van Katy veranderdt zijn leven.Want hoe kan hij nou worden ingeprent op een beroemdheid?!

    Twee verschillende verhalen die naar elkaar toe werken



    rollen die ik nog zoek:
    ~beste vriendin van Katniss
    ~beste vriend van Katniss
    ~Manager van Katniss

    Welke rol?
    Naam?
    achternaam?
    karakter?
    uiterlijk?
    foto:
    leeftijd?
    wat als je de rol hebt?
    weet je nog een titel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam;Iris
    achternaam;Frijsen
    karakter;Iris is open en vriendelijk. Ze staat altijd klaar voor haar vriendinnen en lacht graag. Ze is gek op Amerika en zou het liefste gaan studeren daar. Ze is erg slim en het liefste wil ze dat gebruiken.
    uiterlijk;Iris heeft lang blond haar en bruine ogen. Beetje grote oren.
    foto:klik of klik
    leeftijd;18
    wat als je de rol hebt?; BFF
    weet je nog een titel? ;Sing like love

    Welke rol? Beste Vriendin van Katniss
    Naam? Amy
    achternaam? flowers
    karakter? Amy is erg op haar vriendinnen gericht maar kan ook wel een paar daagjes zonder, het lieft zou ze ze overal naartoe volgen.Ze houd van muziekmaken enhet is daarom ook een droom voor haar om ooit in een bandje te gaan spelen, ze is erg nuchter maar is ook wel in voor een leuk grapje.
    uiterlijk? Mooi blond krullen haar, volle wimpers, Groene ogen en een slank lichaam
    foto: Klikkos
    leeftijd? even oud als katy :P
    wat als je de rol hebt? dan ga ik juichen XD
    weet je nog een titel? uhm geen idee :Xdie van iGoogle ismooi ''Sing like love''

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:33 ]


    Trust me. I'm the doctor