• Ik heb een stiefbroer.

    En ik hou van hem. Ik zie ook echt als mijn echte broer.

    Hij is zo wit als krijt terwijl ik getint ben.

    Dus we zijn net duo penotti.

    We zitten beide in een relatie maar vinden het heerlijk om nog samen te knuffelen in bed. Gewoon zoals een broer en zus dat doen..


    Er zijn in het begin wat gevoelens geweest maar we wisten beide dat het het beste was als we het bij broer-zus liefde hielden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 10:37 ]

    Mijn broer is echt geweldig, begrijp me niet verkeerd, maar we hebben veel ruzie. Ik hou zielsveel van hem, maar hij is héél onverantwoordelijk en ik ben juist héél verantwoordelijk. Het botert soms niet goed tussen ons, maar in het einde had ik me geen betere broer kunnen bedenken.<3

    Mijn zus -nouja tweeling- is mijn beste vriendin. We vertellen elkaar altijd alles enzo. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb een speciale band met mijn tweelingbroer :3


    I love you Tim

    Mijn zus kan wel aardig zijn voor een dag maar dan is het de volgende dag gewooon weer oorlog.


    live long and prosper

    Vroeger was het meer een haat/liefde band. Maar nu ze ouder is niet meer. We gaan zelfs samen naar Harry Potter kijken!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Duo pentotti?
    Ik kan het niet vinden met mijn broerje, ik verafschuw hem eerder dan dat ik van hem hou.
    Met mijn [half]zus heb ik wel een goede band.


    To infinity and beyond •

    Ik heb een zus. Haar mag ik niet haha:$


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    De laatste tijd heb ik een hele goede band met mijn bro. Ik kan veel meer met hem lachen, maar ook -hoe cliché het ook klinkt- met hem praten. Bijvoorbeeld over de jongen waar ik nu mee ga, hij geeft dan allemaal tips enzo. En ik hou van zijn vriendinnetje, zij is zo lief. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een erg goede band met mijn broer, we knuffelen veel en zo en we doen ook wel dingen samen. Sinds hij aan het puberen is kan ik me soms enorm aan hem irriteren, maar verder is hij heel lief. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hoh. Vroeger hadden ik en mijn broer echt heeeel veel ruzie, maar dan spreek ik ook over 12 & 8 jaar ofzo. Nu hebben we een redelijke band. We kunnen dom doen en komen wel overeen, maar we hebben ook wel eens onze discussies en 'boze' momenten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn broertje en ik zijn heel verschillend, we laten elkaar voornamelijk met rust. Maar als er iets is dan kunnen we bij elkaar terecht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eh, zo goed als geen.
    Heb een halfzus en een halfzusje. De eerste woont in Amerika en heb ik in geen - telt - acht jaar gezien, de tweede zie ik eens per jaar, is acht jaar en woont in Turkije. Vind haar wel schattig enzo, maar daar blijft het ook bij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een zus van twee jaar ouder, en we hebben een hele sterke band. Ik houd echt onwijs veel van haar. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ZAYNISMINE schreef:
    Duo pentotti?
    Ik kan het niet vinden met mijn broerje, ik verafschuw hem eerder dan dat ik van hem hou.
    Met mijn [half]zus heb ik wel een goede band.


    Duo penotti wat jij wil.

    Ik hou van men broers en zus. <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.