• Hoi Quizletters!
    Er zijn ontzettend veel fans hier die 1D naar Nederland willen brengen, niet? Daarom hebben we een algemeen topic gemaakt waarin alle info geplaatst kan worden!


    Je kan 1D naar Nederland brengen door deze site uit te pluizen en de opdrachten op de voorpagina uit te voeren:
    http://www.onedirectionmusic.com/bring1Dtome/nl


    Hou de site goed in de gaten en wie weet wint Nederland wel!

    'The boys will be revealing which country they’ll be visiting first on the 5th of September.'




    Ik geef eerlijk toe dat ik hier niet veel van weet, dus aanvullingen voor de beginpost om nog meer kans te maken dat ze komen zijn welkom in een pb! ^-^

    Andere topics over 1D zullen vanaf nu gesloten worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 15:22 ]


    Let the Night embrace you

    Kut dat er zoiets niet van België is.
    En, tja ik ga niet echt stemmen om ze naar Nederland te krijgen want ik mag toch sowieso niet naar daar, dan heb ik er zelf niks aan :'D

    De tweetopdracht van deze week is volbracht, het is ons gelukt om #Hollanddreamsofspoons wereldwijd trending te maken (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Escalante schreef:
    De tweetopdracht van deze week is volbracht, het is ons gelukt om #Hollanddreamsofspoons wereldwijd trending te maken (:


    Ik heb 2x tweetjail gekregen vandaag door dit te tweeten haha.
    Maar ach, voor vrienden doe ik alles (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ohmygod, yay, een algemeen topic! *Kan nu stoppen met zeuren*

    okay, veel success 1D-lovers.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yeah. Let's get 'm!


    Hope goes lost but never dies.

    NurseJoy schreef:
    Ohmygod, yay, een algemeen topic! *Kan nu stoppen met zeuren*

    okay, veel success 1D-lovers.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik snap het niet, voor de opdrachten krijgen de andere landen meer airmiles punten dan Nederland. Waar slaat dat op? Dan is het hele principe van het 'spel' toch weg?


    It ain't broke, so don't fix it.

    @ crescendo,
    Nee hoor,
    het is voor hun minder ver om naar Nederland te komen, dus hebben we minder airmiles nodig. (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Oh op die manier. Maar hoe kijken ze dan wie op het eind "de meeste punten" heeft?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Het gaat er niet om wie het meeste heeft verzameld, maar of je genoeg airmiles hebt verzameld om ze naar jouw land te krijgen. Onderaan de Bring 1D to me website stahttp://www.quizlet.nl/images/ed_html.gifat ook dit:

    One Direction zal elk land bezoeken dat genoeg airmile punten heeft verzameld (landen die meedoen zijn Duitsland, Zweden, Italie en Nederland)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 21:57 ]


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik begrijp t even niet meer.
    Net las ik op twitter van iemand dat ze zowieso naar Zweden,Italië,Duitsland en Nederland gaan komen. Ze willen kijken welk land het liefste wilt, dus wie de meeste punten heeft daar gaan ze als eerst naartoe.
    Maar is dat waar?


    hello

    TheWinner schreef:
    Ik begrijp t even niet meer.
    Net las ik op twitter van iemand dat ze zowieso naar Zweden,Italië,Duitsland en Nederland gaan komen. Ze willen kijken welk land het liefste wilt, dus wie de meeste punten heeft daar gaan ze als eerst naartoe.
    Maar is dat waar?


    Ja, dat is waar ;)

    en het word als goed is maandag 19 september bekend gemaakt welk land als eerst is.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 13:31 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Corsola schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar ;)

    en het word als goed is maandag 19 september bekend gemaakt welk land als eerst is.

    Op de officiële One Direction site staat vijf september:
    The boys will be revealing which country they’ll be visiting first on the 5th of September.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 13:40 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oh, ik begrijp t! Duitsland die krijgt nog een kans hoorde ik xd.
    Wel stoer hoor dat nederland boven duitsland staat. Nederland zo klein, duitsland zo groot :Y)


    hello

    We hebben gewonnen! Yeay


    Firm believer of all that is magic