• voor de mensen die geen zin hebben in gezeur enzo... kunnen verder gaan tenzij julie hetw illen lezen. want het is eigelijk om gewoon even te vertellen wat me dwarszit zodat dat er uit is.... :

    vreschrikkelijk ik ga nooit meer ik blij verder gewoon bij mijn tante knippen ! die is ook kapper dus...

    ik had een voorbeeld megenomen (naar de kappr) van een meisje met lang haar en bovenop korte laagjes. het meisje op de foto had net zulk lang haar als mij. mischien nog wel langer ! nu heeft ze alles afgekort en afgeknipt. meer dan de helft van mijn haar is er af en ze heeft het allemaal een korte laagjes gedaan. en het krult nu als een gek ! nouwja golft...

    iedereen vond het mooi staan. een bijna iedereen zij: het was veel beter dan eerst, het is nu minder futloos. (ja vinden ze het gek het is helemaal gegolft !) ja nou en jammer dan dat het futloos was. het was wel mooi. en het was echt mij..... en het was gewoon mooi haar. en ook mooi dik. alleen wat dun geworden door de laagjes. maar ik ben zo van streek ik vindt het helemaal niets !!! tenminste niet mij ! mischien zou het leuk zijn voor iemand anders maar dit haar past egwoon niet bij mij. sirieus mischien kunnen julie me wel aanstelerig vinden. maar ik voel me er echt verschrikikelijk door.


    dit is het zegmaar geworden. sorry voor het fage plaatje maar hij was gewoon even snel gemaakt.
    ik vindt het opzich niet lelijk maar egwoon zo saai,tutug,niet leuk.
    dus ik wilde vragen wat julie eer van vinden. en of julie mischien nof tips/plaatjes voor me hebben wat ik er mee kan doen. alvast bedankt !
    sorry voor mijn spellings fouten want ik typ te snel. en sorry voor dit gezeur
    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    ps heel veel bedankt voor de lieve/positieve reactie's (flower)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 8:29 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Maar velen hebben in dat topic dan ook gezegd dat door jouw haar, het misschien moeilijk werd om zo'n soortgelijk kapsel te verkrijgen. Ik vind het er hélemaal niet verkeerd uitzien. Jammer dat jij er wel zo over denkt. Die golven staan je mooi [:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het jou heel erg mooi staan hoor (bloos)


    -

    Weirwood schreef:
    Maar velen hebben in dat topic dan ook gezegd dat door jouw haar, het misschien moeilijk werd om zo'n soortgelijk kapsel te verkrijgen. Ik vind het er hélemaal niet verkeerd uitzien. Jammer dat jij er wel zo over denkt. Die golven staan je mooi [:


    Oh en bedankt dat je het tuttig vind, want ik heb mijn haar ook zo. Weet ik dat ook weer. (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Weirwood schreef:
    Maar velen hebben in dat topic dan ook gezegd dat door jouw haar, het misschien moeilijk werd om zo'n soortgelijk kapsel te verkrijgen. Ik vind het er hélemaal niet verkeerd uitzien. Jammer dat jij er wel zo over denkt. Die golven staan je mooi [:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ben je gek? Het staat je zo goed, meid!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Weirwood schreef:
    Maar velen hebben in dat topic dan ook gezegd dat door jouw haar, het misschien moeilijk werd om zo'n soortgelijk kapsel te verkrijgen. Ik vind het er hélemaal niet verkeerd uitzien. Jammer dat jij er wel zo over denkt. Die golven staan je mooi [:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Poreotix schreef:
    Ben je gek? Het staat je zo goed, meid!


    Firm believer of all that is magic

    Poreotix schreef:
    Ben je gek? Het staat je zo goed, meid!


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Het is harstikke leuk!

    Cinna schreef:
    (...)

    Oh en bedankt dat je het tuttig vind, want ik heb mijn haar ook zo. Weet ik dat ook weer. (:

    nee was niet zo bedoeld zegmaar voor mij dan :} ik vind het opzich best mooi hoor.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Poreotix schreef:
    Ben je gek? Het staat je zo goed, meid!

    dankjewel (flower)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik vind het echt geweldig mooi staan!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Genius schreef:
    Ik vind het jou heel erg mooi staan hoor (bloos)

    dankjewel (flower)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Meid, open je ogen, het staat je écht prachtig! Ik zou zó met je willen ruilen, hoor!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het ook heel mooi, ik wou dat ik mijn haar zo kreeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.