• ONE DIRECTION light up our world like nobody else

proud to got the one direction infection

i'm broken, do you hear me.

StarEye156 schreef:

Wie is die meid?XD Wat zien ze er lekker uit in pak!:9~

There is nothing more badass than being yourself

men, dat onweer hier blijft maar duren ;(

The soul needs autumn.

StylesSwag schreef:
    (...)

Wie is die meid?XD Wat zien ze er lekker uit in pak!:9~

Ik denk een nichtje/zus ofzo van 1 van de jongens, want het is het trouwfeest van 1 van die nonkels dacht ik^^

The soul needs autumn.

StarEye156 schreef:
    (...)
    Ik denk een nichtje/zus ofzo van 1 van de jongens, want het is het trouwfeest van 1 van die nonkels dacht ik^^

Nonkels? Ik las op twitter dat het de bruiloft was van een van de beveiligingsmannen van de jongens.XD

StylesSwag schreef:
    (...)

Nonkels? Ik las op twitter dat het de bruiloft was van een van de beveiligingsmannen van de jongens.XD

dat kan ook xp Ik gokte maar wat haha

The soul needs autumn.

StarEye156 schreef:
    (...)
    dat kan ook xp Ik gokte maar wat haha

XD

Het is hier dood...-.-

Je kan dus wel meerder fan arts naar dat tumblr ding sturen. Yeaaah!

en ik ben der weer! (:

we're beautiful and dirty rich

elleun schreef:
    en ik ben der weer! (:

Yeaaah, ik kreeg al het gevoel dat ik alleen tegen mezelf aan het praten was. XD

NO! ellen is er en ik ben heeel erg klaarwakker du dat word nog ff praten fzo?
    moet dadelijk - uurtje- gaan werken, en ikdenk dat de wereld vergaat, kijk hoeveel water er uit de lucht komt vallen, tenminste hier wel.

elleun schreef:
    NO! ellen is er en ik ben heeel erg klaarwakker du dat word nog ff praten fzo?
    moet dadelijk - uurtje- gaan werken, en ikdenk dat de wereld vergaat, kijk hoeveel water er uit de lucht komt vallen, tenminste hier wel.

Hier heb ik het om 11 uur ofzo een keer horen onweren en het regende toen een beetje.

StylesSwag schreef:
    (...)

Hier heb ik het om 11 uur ofzo een keer horen onweren en het regende toen een beetje.

hier is het ongeveer al een half uur aan het regenen en onweren, en ik was alleen thuis dus ik zat in de woonkamer achter de computer en deur was dicht. en en ik hoorde een klap boven dus ik denk: OEH inbrekers.
    dus ik keivoorzicht de trap op, lamp was aan, komt mijn zus de hoek om MWHAHA. ik schrok me dood! (nerd)

Ik neem mijn woorden terug, het onweert hier weer.;o

elleun schreef:
    (...)

hier is het ongeveer al een half uur aan het regenen en onweren, en ik was alleen thuis dus ik zat in de woonkamer achter de computer en deur was dicht. en en ik hoorde een klap boven dus ik denk: OEH inbrekers.
    dus ik keivoorzicht de trap op, lamp was aan, komt mijn zus de hoek om MWHAHA. ik schrok me dood! (nerd)

Haha!XD