• Ik heb 't over mn beste maatje, ik had hem gister ochtend al gesmst, en hij reageert altijd op zn smsjes, dit keer dus niet dus toen belde ik 'm gisteravond, hij ging wel gewoon over maar hij nam niet op.. Dus ik stuur vanmiddag nog een smsje, geen antwoord dus ik bel net, nam die weer niet op..
    Geen idee watk nu moet doen, kan 'm niet opzoeken want hij woont in Utrecht en ik in Zuid Holland..
    Hmm dat wou ik even kwijt :3


    I don't need words to feel those lips.

    Uhm, stalk hem ?

    Staat zijn mobiel wel aan? Want als de mijne uit staat en je belt, dan gaat hij ook over, hoor. ;)


    You'll never dream alone. <3

    Humm, blijven proberen?


    sjalalalalalalalalalalalalaa :d

    Misschien wil hij even rust ofso? Maak je nou niet te druk, zometeen is het iets heel kleins.

    Misschien wil hij even rust ofso? Maak je nou niet te druk, zometeen is het iets heel kleins.

    Nja das t probleem dus, hij praat met mij over alles, dus hoe klein of groot probleem het is, hij praat erover met mij :'3


    I don't need words to feel those lips.

    misschien issie zn telefoon kwijt.

    Bel op zn huisnummer ofzo?


    xoxo


    Stop holding me under and let me breathe.

    Hy zal wel antw;) mss hd hy het eve druk ofzo;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Nja das t probleem dus, hij praat met mij over alles, dus hoe klein of groot probleem het is, hij praat erover met mij :'3


    miss is die je wel gewoon even zat
    hoe goeie vriende je ook bent dat kan gewoon hoor

    heeft hij msn ofzo? vraag het hem wanneer hij online is. (:


    It even took me by surprise

    batterij leeg?
    Of hij heeft gewoon ff geen zin. Dat heb ik ook wel eens met mensen, hoe graag ik ze ook mag. Dat ik gewoon ff niet wil dat ze me bellen of sms'en of op msn tegen me aan lullen.
    Maar dat betekent niet dat ik ze niet mag, ik heb dan ff tijd voor mezelf nodig..
    Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, en hem zéker niet stalken, daar wordt ie alleen maar geïriteerd door waarschijnlijk.

    mijn mening..
    xx


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Maybe staat zijn mobiel wel op stil,of is ie leeg.Of gwn geen Beltegoed meer om te smsen?


    Sometimes it's best not to care.

    Dat is best kut eigenlijk O.o
    Ik zou ook helemaal freaken... Ik weet zo snel ook niks.


    -

    Misschien heeft hij zijn gsm wel ergens laten liggen en is hij hem kwijt