• Ik heb woensdag een kaakoperatie gehad, en ik heb daardoor geen gevoel meer in mijn kin en onderlip. Ik kan niks eten, dus ik drink de hele dag door soep, alleen sommige soepen kunnen niet, alleen heel dunne, dus ik probeerde maar champignon crème. Ik dacht de heletijd dat het lukte, dus ik helemaal blij enzo. Kijk ik even naar mijn shirt, daar ligt mijn hele soep (krul) het is dus allemaal langs mijn kin naar beneden gelopen, en ik heb er dus niks van gevoeld, epic fail. Nu heb ik stiekem wel zelfmedelijden dat ik niet eens champignon soep naar binnen kan krijgen (cat)
    Anyways, wie faalt er momenteel nogmeer? :')


    Alis volat propriis.

    Ik niet, maar sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Awh sterkte! Het is faal als je een trede vergeet en midden in een ijssalon op je bek gaat. Opstaat en met je kin in de lucht verder loopt, te veel zelfvertrouwen...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha thanks ^^ Het doet niet echt pijn meer ofzo, maar ik kan 3 weken niks eten, en precies nú lijkt iedereen opeens lekkerde dingen te gaan eten enzo. Bluh, I hate this (krul)


    Alis volat propriis.

    Uneventful schreef:
    Awh sterkte! Het is faal als je een trede vergeet en midden in een ijssalon op je bek gaat. Opstaat en met je kin in de lucht verder loopt, te veel zelfvertrouwen...

    Ouch o.o Geen pijn van gehad ofzo? D: Zoiets had ik op vakantie, bij de douches had je zo'n "drempeltje" zegmaar, en dat vergat ik steeds, dus elke keer knalde ik keihard op de grond met mijn benen :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik faal op dit moment ook :p en waarschijnlijk nog tot den 29 ste Augustus :p
    Ik heb donderdag mijn 4 wijsheidstanden laten trekken, en het eten is NIET gemakkelijk ik eet amper :S ik ben al meer als 2,5 kilo verloren in die 2 dage :S


    Stop wishing, Start doing..

    Hahahahaha xd
    Omg sorry wat erg voor je ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Hahahahaha, sorry ik lach je uit terwijl het helemaal niet leuk voor je is.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ah komt nog wel goed :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Trivium schreef:
    (...)
    Ouch o.o Geen pijn van gehad ofzo? D: Zoiets had ik op vakantie, bij de douches had je zo'n "drempeltje" zegmaar, en dat vergat ik steeds, dus elke keer knalde ik keihard op de grond met mijn benen :Y)


    Nee niet echt, ben het gewend. Autch, hahah.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 20:24 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kwam een keer terug van de kaakchirurg en toen stroomde er bloed uit mijn mond en ik had het niet door :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg dat is vet grappig, maar wel zielig voor jou.
    Hmmm, mijn laaste faal was dat ik achter iemand aan rende op nat gras, uitgleedt en op grind pleurde.
    Nu loop ik mank, omdat mijn voet half open ligt (rende in een zwembroek)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Omg dat is vet grappig, maar wel zielig voor jou.
    Hmmm, mijn laaste faal was dat ik achter iemand aan rende op nat gras, uitgleedt en op grind pleurde.
    Nu loop ik mank, omdat mijn voet half open ligt (rende in een zwembroek)


    Ging je huilen? (krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sorry dat ik lach :')
    Maar ik hoop dat je snel weer normaal kan eten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Refuse schreef:
    (...)

    Ging je huilen? (krul)

    Dude, nee man.
    Ik lag ff op de grond en dacht "WTF just happened?", stond weer op en ging verder met het slagroomgevecht ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dude, nee man.
    Ik lag ff op de grond en dacht "WTF just happened?", stond weer op en ging verder met het slagroomgevecht ;D


    Ah jammer, dat had ik namelijk wel leuk gevonden hahaha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.